Jädra tjat!

För 500:ande gången, jag  vill INTE ha nån diskmaskin!!!!!!! *grr* Det är ett jädrans tjat ang diskmaskin och allt vad det nu innebär, ta den här nya micron,  slå ner den där väggen för att göra så, gör så, ta den här diskmaskinen, gör så..*arghhhhh*
Jag vill ju inte ha nån diskmaskin!!!! Vill göra på mitt sätt och mitt sätt är att diska för hand.. Jag tycker verkligen om det, det är rofyllt, jag har tid för mig själv, kan fundera, få ut lite aggressioner, kan finula för mig själv för en stund.. Det är skönt att få disken gjord på en gång, tar ungefär lika lång tid att tappa upp ett vattenbad att lägga disken i som det tar att fylla en diskmaskin, och när du diskar för hand så får du disken snabbare klar än vad det tar för en diskmaskin! Du slipper leta efter nåt som du behöver ha nån gång och finna det sedan i diskmaskinen vilket gör att du är tvungen att diska det för hand ändå.. Och sen när diskmaskinen har en dålig dag då måste man ändå diska om allt för hand..*morr*
Okej det kanske är skönt då man har gäster då det blir mycket disk, men som sagt tappa upp ett bad och lägg det där så är det bara att ställa dig där sen för att varva ner eller för att sammanfatta kvällen med sin sambo..*ler stort*
Om man är arg kan man ta ut det över glaset som blir oerhört rent, eller så kan man bara stå och nynna lite och lyssna på musik och diska i takt med tonerna..
Titta vad mycket bra argument jag hade för att inte ha en diskmaskin! Så snälla sluta tjata.. Jag vill verkligen inte ha nån! *argh*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0