Kaotisk helg..

Helt galen helg!

Det har varit dop, den minsta nytillkomna raringen har varit och kyrkan och badat och fått massa saker på sin dag! =) Den dagen började med den vanliga funderingen, vad sjutton ska jag ha på mig? Då jag har upptäckt att min välfyllda garderob inte riktigt passar min kroppsform längre så blir det lite knepigt då man också ska vara lite uppklädd..*hmm* Men det löste sig och jag tror att jag gjorde ett ganska bra val.. =P
Kameran nyladdad och i högsta hugg upptäckte jag att min huvudvärk som har smygit sig på dom närmaste dagarna har blivit värre och när jag böjer mig fram för att packa ihop så känner jag ett illamående som heter duga.. Vad sjutton nu då?
I med en Ipren och hoppas på det bästa, far till kyrkan, blir än en gång irriterad på det taskiga ljuset som det ALLTID är i dessa byggnader..*morr* Och var är den lovade solen som kunde ha hjälpt mig så bra denna dag..*hrmpf* (Nog för att bilderna blev ganska bra och okej ändå men det är ändå onödigt att irritera mig..*fnys* =P)
Jaha och sen var det fika och den sedvanliga paketöppningen.. Lyckades ganska bra med att stå emot allt socker som det jämt bjuds på, hade verkligen ingen aptit på nånting, inte ens min medtagna lunch (pasta sallad), nej jag var allmänt hängig och huvudvärken gjorde sig påmind *grr*
Men bilder blev det, till det oändliga, som ni ser själva! ;D Har valt ut ett antal som jag slänger upp så att ni får se min lördag! Visst är han väl bedårande! *nutt*



Baddags! ;P



Den fd minsta raringen fick torka huvudet på den minsta =D *nutt*



Mycket intressant det där med att titta på den stora svarta grejen i den där konstiga tjejens ansikte..*ler*



Pappi fick också vara med på ett hörn! *stolt*



Familjen! =D



Blå tårta för gossebarnet!



Trött efter all uppståndelse, OCH hungrig!



Mamma är bäst!



Nyvaken och glad! =D Roligt med alla som stirrar på en..*hihi*



*gullungen*



Där är hon ju igen, hon är för rolig hon med en sån där grej i fejjan! *haha*



Ett duktigt fotoobjekt! =D



Massa saker fick han! Allt från leksaker till smycken till nallar, massa böcker och naturligtvis kläder i oändlighet! =)



"I look just like daddy"! *hihi* =D



Mycket intressant blinkande och låtande sak! *fokuserad*

image38

Moster är bäst! =D Tänk att jag hamnade på bild ändå..*hihi* ;P

Sen bar det av hemåt, in med farmor, på med mysbyxorna och hem till päronen mina, ute i solen betraktade jag hurdet byttes däck, raringar som lekte med allt möjligt, trädgårdsmöbler som packades upp och jag kände hur illamåendet växte och huvudvärken sprängde..*suckar*
Grillning utlovades, sunshine blev lycklig, jag bet ihop.. 
Dock till slut så slutade det med en hemgång innan maten, massa massa tårar och till slut bara en totalt blank kväll för mig, herregud vad dåligt man mådde!

Och idag sitter jag här, har precis varit ute på en promenad, Bä-Bä jobbar och illamåendet har släppt.. Huvudvärken är lite bättre efter promenaden så jag känner mig lite mer levande och dom vardagliga rutinerna är back on track! Gäller att bita ihop, är min avgiftning som ställer till det har jag konstaterat efter att ha vaknat halv sju en söndagsmorgon..*haha*
Dock är jag ledsen för att jag inte får träffa min lillstrumpa idag som det var tänkt..*buhu* Lovar att komma snart!!! Vill träffa dig nuuuuu!!! Saknar dig massa massa! *gullungen min*

Sen vill jag bara tacka mina nära och kära för er styrka, er tro på mig och framförallt erat stöd, det betyder mer än något annat!
Tack för gåvan i kyrkan, du vet vem du är.. För mig var det en självklarhet, för dig betydde det mer än vad jag trodde.. Tack.. 
Tack du allra minsta som alltid kan få mig att le, om så bara av att titta på bild eller i verkligheten, till den största som får mig att känna mig trygg, stark och säker..
Tack för skjutsen hem, vet att det var väldigt oroväckande så därför betyder det extra mycket.. 
Tack för alla tröst, alla kramar, alla ord, allt sällskap..
Tack mitt sunshine för att du alltid finns vid min sida, oavsett vad, du är min styrka, min klippa, mitt solsken, min älskade.. Du är mitt allt!

Utan alla er skulle jag inte vara där jag är idag 
och ändå fortsätta kämpa på trots allt blod, allt svett och alla tusen tårar!

Kommentarer
Postat av: Julia

Gud vilken söt unge :D fina bilder !!

2008-04-20 @ 17:17:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0