Lugn, lugn och åter lugn..

Vet inte riktigt vad jag håller på att gå igenom just nu men jag är så oerhört lugn.. Vad jag än gör, äter, sover, ute och går, ska göra saker så är jag lugn.. Måste verkligen ha varit stressad förut för det känns så annorlunda, så bra, så lugnt.. =P *hihi*

Känner ett lugn inför maten och allt vad det nu innebär, finns ingen stress för mig där, finns ingen uppblåsthet, finns inget negativt längre känns det som, klarar allt vad som kommer i min väg vad gäller mat..*hmm*
Känner lugn inför smärtan i ryggen, det gör ont, ja jag vet, men det känns okej, det kommer att göra ont men på lång sikt så kanske det blir bättre, eller det blir det nog garanterat.. Kommer att fortsätta att vara ute och gå varje dag för det kommer att göra mig gott, nån gång längre fram så vet jag det..*hmm igen*
Känner ett lugn inför det här med att skaffa barn, är ju bara 23 snart, finns all tid i världen! Det viktiga är att komma på fötter igen, att komma tillbaka till vardagen.. Och vardagen, ja, känner ett lugn inför den med vad gäller att få en vardag tillbaka med jobb, den sociala biten, ja allt vad en "normal" vardag innebär..

Allt känns så skönt, känner mig starkare än jag gjort på länge och även om vågen visar annat så känner jag mig friskare, piggare, gladare, starkare och framför allt lugnare än nånsin!

I feel good!!! *ler stort*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0