Nu är han äntligen här!

Nu är det ordnat och fixat och donat och färdigt överallt i min lilla lägenhet så nu är han här min Bä-Bä! =D
Han har ju i och för sig varit här i snart två månader av våra tre..*hihi* Men nu är hans saker uppackade, ställda på sin plats, han har sin dator uppe, han har en plats på kontoret, alla mina kläder har ordnats upp så att hans har fått hittat sin plats, och det känns helt underbart!!!!! *njuter*
Är så glad som har hittat mitt sunshine, även om det var på reklamationsavdelningen på ICA..*haha* Har inte kunnat haft mer tur än vad jag hade då jag träffade honom! Det är du och jag nu Bä-Bä! Och vi är här för att stanna, och du är definitivt här för att stanna hos mig nu, och det är inte bara jag som anser det, tom familjen har sagt sitt mitt bortskämda lilla terroristfetto! =D

It´s you and me on a winning streak! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0