Popcorn och O´boy!

Mitt terroristfetto gör världens godaste popcorn! Biopopcornen kan slänga sig i väggen, det här är popcorn i världsklass och jag skulle kunna leva på dom..*mmm* Dock kanske dom inte är dom bästa för kropp och själ, dom är poppade med massor av riktigt smör och massor av salt, men dom är himmelska! Smöret liksom lägger sig runt dom så att dom blir lena i smaken och det finns sega klumpar efter det som hänger med in i munnen och bjuder på ren njutning..*ahhh*
Och så naturligtvis har han lärt mig en till figurdödare, O´boy i stora sejdlar till dessa ljuvliga snacks.. Massor med O´boy helt enkelt! *haha* Inte bra..*uj uj uj* Och jag som gillar att ha på chokladpulvret och låta det sjunka till botten så att det är som en tjock kletig massa där som ligger och väntar på en på slutet, det bästa sparar man till sist helt enkelt.. ;) Dock är det på tok för sött för mig just nu..*huah* Illamåendet är snabbt där och påminner mig om att nötter och fruktsallad, smoothies och liknande är min livsnjutning just nu.. Och det är det verkligen! *gott* 

Ja herregud vad kroppen fungerar på ett konstigt sätt...*haha* Vet inte riktigt vad det är för drog det där sockret och det där fettet, som  lockar förföriskt på en från dolda vrår och knutar..*suckar*

Kommentarer
Postat av: Lina

Nej.. Shit vad man får lära sig vad om sin kropp. Helt galet!

2008-04-28 @ 12:35:18
URL: http://endellina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0