Tillbaka igen..

Nu efter x antal akutbesök samt en hel vecka av bara dimma så är man på väg tillbaka.. Sakta men säkert känner jag att huvudet fortfarande sitter på axlarna och har nåt innehåll..*hrm*
Har konstaterat under dom gångna dagarna vilket gift man stoppar i sig, vilka hemskheter som kroppen är tvungen att ta hand om..*huah* Är glad att jag är på väg att bli kvitt dom, även om det kommer att ta tid, och nu efter min trevliga reaktion på att dom försvinner, ännu långsammare än tänkt.. Men bra är väl det att det försvinner..*suckar*

Är glad för allt stöd jag har fått från människor nära mig, tack för att ni har funnits där i min dimmiga närvaro! Hade inte orkat om inte ni hade varit där, speciellt inte utan dig mitt sunshine! Vilka uppoffringar du har fått göra i helgen..*ryser* Men nu är vi på väg igen, vack on track heading för our honey-moon! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0