Uppdatering..

Känner verkligen inget sötsug alls, är helt galen!
Läkaren min sa åt mig att jag måste testa lite farlig mat då och då för att kunna ta tjuren vid hornen men jag mår ju bara illa då jag ens tänker på att stoppa in en chokladbit, nåt bakverk eller glass! *hrmpf* Vad gör man då? Ska man tvinga i sig grejerna bara för sakens skull eller ska man strunta i det? Tänk den dag då jag står där med nåt sockrigt i handen och stoppar det i munnen och bara faller tillbaka alla steg som jag har tagit..*gulp* Får nog tugga i mig nåt sött bara för att hålla det i schack..*nickar* Får skapa en godisdag, typ lördag..*hihi* så får jag mumsa lite söta och sliskiga saker då..*hmm* Får nog bli så.. Dock är det helt galet att man bara kan tappa sötsaksbehovet.. Helt crazy! Äter hellre nöter, bär, frön, frukt, smoothies och liknande.. Tom juicen är för söt för mig..*haha* Nu börjar det gå utför..*hehe*

Kommentarer
Postat av: Lina

Jouice är VÄLDIGT SÖTT! :-P
Va duktig du är!! :-)

2008-04-15 @ 16:09:12
URL: http://endellina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0