Bilden med stort B!

Efter mycket om och men och en hel del jobb också så kommer nu här den efterlängtade bilden från min födelsedag på mig, min ängel och så lillprinsen förstås! =D *saknar*
Förstår inte riktigt hur min sambo på nästintill varje bild har fingret för blixten så att hela bilden är kolsvart typ.. Men lyckats med det har han iaf! *hrm* Men efter lite jobb så lyckades jag åstadkomma detta.. Vet inte om det är en så smickrande bild men kärlek finns det i den iaf! *huvudsaken*



Varsågod min ängel! *hihi*

Kommentarer
Postat av: Lina

Gu va fin bild? :-) lovely

2008-08-30 @ 15:12:29
URL: http://endellina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nä men stackare... hua.. hoppas du blir bättre snart. ja här är det fullt upp! arslet fullt! haha.



Krya på dig!

puss

2008-09-02 @ 10:57:24
Postat av: Lina

haha.. ja det tidigare inlägget var från mig :-)

2008-09-10 @ 10:03:59
URL: http://endellina.blogg.se/
Postat av: Lina

Här är det inte mycket aktivitet inte.. hihi

2008-09-26 @ 09:33:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0