GI-start!

Jaha då var också jag här i GI-träsket och fumlar runt.. Det är tur att man har Bä-Bä med sig som har lite koll från tidigare erfarenhet hur det hela ska gå till..*haha*

Starten blev i torsdags morse och vi började benhårt med situps, armhävningar, promenader för min del och cykling för sunshine och massa massa mat utan kolhydrater! =)

Så nu får vi väl se hur det hela ska arta sig.. Kände bara att situationen höll på att bli ohållbar, min möjlighet att utnyttja min garderob minskar för varje dag och snart är det bröllop och då ska man ju känna sig vacker och fin, inte tjock och behöva dra in magen för att ena kunna röra sig..*hrm* Nej, nu fick det vara nog och eftersom mina tidigare försök inte riktigt har varit ohälsosamma eller lyckade så testar jag nåt nytt!

Så hädanefter får ni höra om mina GI-uppdateringar istället för sockerransoneringar, nog för att det blir det på köpet ändå! ;P

Än så länge känns allt okej, god mat är det, men spänningar, nervositet, iver och lite oro inför kommande dagar och framtid finns det allt! *i extas* =P

Kommentarer
Postat av: Hille

Hej! Javisst har jag hittat hit, vet ointe om jag skriver några roliga inlägg men skriver iaf av mig lite:-) Vi kom från Gotland i tisdagsnatt. Var bodde ni där? Ha det bra! Kram

2008-08-02 @ 15:02:15
URL: http://hilleihovet.blogg.se/
Postat av: Hille

Vi bodde i Visby hos min mormor och morfar i deras lägenhet. Hur länge var ni på Gotland? Allt bra annars?

2008-08-03 @ 17:19:01
URL: http://hilleihovet.blogg.se/
Postat av: sanna

Hejsan jag höll också på med Gi för några månader sen, och hela sex kg försvan på en månad! Men då tränade jag inte nånting, tog nån promenix ibland. Efter ett tag rasar man i vikt så håll lågan uppe! Lycka till med dieten kram

2008-08-18 @ 09:36:57
URL: http://sannastankar.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0