Long time no see...

Ja då var man här igen, efter en låååååång tid..*hmm* Inte bra..*skaka på huvudet*
Har dock en ursäkt för att jag inte har varit här på länge och det är min start på smärtrehab och alla dess äventyr som jag har och kommer att vara med om där! Jo det är ju så sant, nu har jag äntligen påbörjat starten på resten av mitt nya, friskare, starkare liv!! *wiiie*

Och så ont jag har, så trött jag är och vad liiiite jobbigt det är att gå upp sex varje morgon när jag är van att sjusova långt in på dagen..*hahahaha*
Men det är värt varenda lilla minut!
Mycket info är det, om allt mellan himmel och jord, anatomi, ergonomi, psykiska besvär, åtgärder, lösningar på smärtproblem och allt annat möjligt.. Är dock bara inne på andra veckan så dt finns massor kvar att lära sig!
Träning finns det i alla former, sjukgymnastik, arbetsträning, vi har träningsverkstad där man får välja mellan att snickra, sy, måla, dreja, göra smycken och mycket mer..
Dagarna är späckade och gruppen jag är i är underbar!! Massa underbara människor som har ont som jag, olika åldrar, olika problem men smärtan förenar och för oss närmare varandra!

Är så glad för den chansen jag har fått och jag ska försöka vara duktigare att skriva hädanefter om alla äventyr jag får vara med om så att ni också får chansen att följa mig på min närmaste tuffa väg fram!
Förlåt för att jag inte har varken tid eller ork att ringa, vill så gärna men det finns så lite kvar av dagen när jag är färdig med mitt.. Förlåt för att jag har ännu mindre tid att ses.. Men om några veckor så är jag fit for fight att börja mitt nya liv med alla ni vid min sida! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0