Tre dagar på egen hand..

Jaha då har två veckor gått på smärtrehab.. Herregud vad tiden flyger iväg när man har roligt! =)
Idag har vi varit lediga av nån förunderlig anledning så nu ska vi klara oss själva med övningar och diverse annat att tänka på i hela tre dagar..*biter på naglarna* Hur ska det gå? *uj uj uj* 
Har iaf lyckats göra min övningar idag och mina två avspänningsövningar, trots smärta och trötthet skulle jag vilja säga.. Dessutom har jag lyckats vinka av Bä-Bä som idag är gräsänkling på sitt håll som jag och som förhoppningsvis kommer hem imorgon med två segrar denna helg!! *håller tummarna*
Egentligen skulle ju inte jag sitta här som ett stök alldeles ensam hemma utan jag har ju massor av innestående inbjudningar: allra först till söta Carrolajnen och Kaz som sitter och myser inne i Uppsala, om inte det hade blivit av så hade lillstrumpa en öppen famn för mig ikväll.. Annars har båda systrarna hört av sig om vad jag har för mig samt mor min som undrar om jag verkligen klarar mig ensam samtidigt som hon har en hel djungel på besök lät det som... =P Men jag känner att både kroppen och knoppen säger stopp idag, ser framemot en kväll hemma i Bä-Bäs kalsonger och ett slappt linne, under en massa filtar i soffan tittandes på både det ena och det andra.. Så ska jag försöka kurera smärta, trötthet, snurrighet och den envisa viruskänslan, aka förkylning, som har smugit sig på mig igen..*morrrrrrr*
Ber om ursäkt för att jag har tackat nej x antal gånger idag, men jag återkommer med besked sen och då går inte världen säker! *mohahahaha*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0