Två blir ett - 080809

Då var det klart! Båda systrar har nu blivit ett med sina respektive! =D

I helgen gick det andra av dessa två bröllop av stapeln, detta dock lite mer traditionsenligt än det föregående.. =P
Vädret var nådigt och bjöd på soligt och varmt ända tills vi nådde våra platser i det täta partytältet hemma på gården och buffén dukades upp.. Även om då regnet stod som spön i backen så var humöret på topp och det vackra brudparet strålade i kapp! =D *vackert till en tår*
Min uppgift som tärna samt fotograf gick alldeles utmärkt, sitter och jobbar med bilder för fullt i skrivande stund med en mage som håller på att avliva mig..*aj aj aj* Men bara minnena som kommer då man ser bilderna gör att allting känns bättre igen! ;) Jag höll min dikt efter mycket tvivel på om jag skulle klara det, svetten lackade i pannan och även om många tvivel på hur utstyrseln skulle sitta och håret och annat skulle bli så kände man sig riktigt tjusig och vacker dagen till ära! =D Men den vackraste av oss alla var ju bruden i fråga naturligtvis! *ler stort*
Mycket bilder blev det och tid kommer det att ta att fixa till alla men jag var bara tvungen att bjuda på min alldeles egna favorit som alldeles nyss blev färdig, pinfärsk är den kan man säga! *haha* =P



Grattis än en gång herr och fru Eklund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0