Jonas 24 år!

Som sagt så var det ju födelsedagsgalej i helgen som slutade som den slutade =P
Dock hann man med några bilder! ;) Se och njut allihopa! Dock kan det ju vara så att det var mest roligt när man var där irl men men ni får använda er vilda fantasi och föreställa er tokigheterna! *hoho* ;D



Fotboll var det för hela slanten och duktiga Hannah gjorde ett exemplariskt jobb! ;)



     

*haha* Kolla minen på mig när jag dricker..*haha* Först busig, sedan bara... ja.. och sen väldigt fundersam..*haha* Hysteriskt roligt!





Kläder åkte av.. =P



Jag och ängeln min vid vattnet, svettiga och danna! *smack*



*hoho* Girlsen hittade fram till slut och joinade oss! *hoho* =D



Party barty!



*mm* Gott med mat..*burgare*..*mm*



*flirt* Vad har jag sagt om att flirta med mat i munnen Lina? *haha*



*inga ord*



SKÅL!!!



*sötisar poserar*



*puss på dig* *haha* =D



The birthdayboy!!! =D



=)



Misse ville vara med och la sig tillrätta där hon kände sig trygg..*hihi*



*öhh* Bröstkoll?



Mycket vackert flickor! *haha*



Två av mina guldstenar!



Shake shake shake! Fångad av en stormvind..*lalallalalala*

Hoppas ni hade en bråkdel av alla de skratt vi hade iaf! *haha* =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0