Mycket är och blir det!

Herregud vilka dagar, vilka veckor.. Har varit fullt upp precis hela tiden.. Först Åland i en vecka, sedan trodde man, dum som man var att man skulle få komma hem och ta det lugnt i en vecka innan det bar av till Gotland.. Men nej icke sa nicke..*naiv och blåögd är man till tusen*
Först var det tvättning och sådant, man skulle landa och försöka hitta hem igen.. Sedan var det massage och uppdatering av dom nära och kära som man inte sett eller hört ifrån på ett tag.. Vi tryckte in två kalas och några nätters övernattning på annan ort, en resa till Avesta hanns med och dessutom en tripp till den stooora huvudstaden och ett lyckat försök att hitta n kostym till min stilige karl så att han kan försöka vara lite respektabel på den stundande stooora dagen.. ;P Sedan äntligen skulle man få komma hem men inte innan man tröck in en pizza hos syster..*puh* Efter att ha äntligen fått sova i sin säng så var det bara upp igen och sätta igång med förberedelser inför Gotlandsresan, listor ska skrivas, det ska tvättas, ordnas med kattpiga, packas, städas lite, m.m.m.m.m..*suckar* Mycket att stå i helt enkelt! Och nu sitter man här klockan halv två en lördagsnatt, har precis hämtat två små salongsberusade karlar från en ganska så harmlös svensexa, dock oerhört uppskattad verkar det som som tur var! =D Sova kan jag inte, huvudet bultar, ryggen värker och jag längtar tills jag är framme på Gotland som jag nu efter mycket om och men och mycket gnabbande äntligen ser framemot massa massa! Jag och Bä-Bä i hela tio dagar på rosornas ö!!! Massor av skojiga äventyr väntar oss och kamerans batteri håller på att laddas för fullt..*ler stort*
Är dock konstigt att det tog sån tid och krävdes så mycket från alla möjliga håll innan man insåg det..*hrm* Har dock bara ett litet orosmoln över huvudet och det är min jäkla huvudvärk och snurrighet som har hållt i sig i snart en vecka drygt..*skakar på huvudet* Känns som om jag har hög feber ur symptomens vinkel sett och det påverkar en så in i baljan i vardagslivet, man blir irriterad, trött, lite borta från omvärlden och bara allmänt knasig i bollen.. Har ingen aning om vad det kan vara, hoppas och tror dock att det har att göra med en sorts inre avgiftning som min kropp håller på med nu när den inte får några fler doser med tabletter.. Och om det är det så hoppas jag att den är färdig snart..*håller tummarna* Mornarna är bra men det blir värre framåt dagen och kvällen framförallt..*suckar tungt* Vill inte att det ska förstöra Gotland för oss..*orolig*
Ja ja är inte så mycket jag kan göra åt.. Försöker att kämpa på så gott det går.. =/ *puh*
Hur som helst, tänkte visa lite av min vecka som varit iaf innan jag drar iväg inom ett dygn och kommer tillbaka med miljoners Gotlandsbilder ;)

Börjar med kalaset hos lillraringen Lucke! Stora killen blev sju och det skulle firas! =)



Minstingen och moffa sitter ute på balkongen i det härliga vädret och väntar på tårta! ;)



Härliga blommor som vi kunde vila våra ögon på! Åh, älskar sommaren och dess prakt!



Nippertippan och lekfarbrorn drar en vals!



Dags för lite purre ute i det fria! =D Har nog aldrig stött på en så glad unge, trots sin tre-dagars feber så är det inte mycket gnäll även om det kvider lite om kvällarna! Önskar att mina barn också får den genen..*håller tummarna* =P



Min favvoblomma i hela vida stora världen!!! *löv it* =D



Två små händer! *gull*



Födelsedagsbarnet fick ta emot gratulationer från alla håll och på alla möjliga olika sätt! ;)



Sötunge! =D



Bä-Bä blir som barn på nytt då legot plockas fram! *hihi* Var riktigt svårt att dra bort honom därifrån, tog ett tag och massa övertalning! *hahahahha* ;P



Mätt och belåten! =D



Mmm tårta!!! Efter mycket om och men tändes och släcktes ljusen och man kunde hugga in på den ljuva chokladen! *mmm*



Får det lov att vara en bit? ;) Nyplockade, hemodlade, underbara hallon att fresta med kanske? ;P



Två mumsbitar i en! ;D



Massa spel och lek blev det och naturligtvis var lekfarbrorn där och roade dom små! *hihi*



Varmt blev det för den lille feberdrabbade så det ansågs vara skönt att bli av med lite kläder och att få nåt roligt och nytt att leka med! Han rockade bäst av oss alla! ;)



Tokfia! *bedårande* Det är bra att min och ängelns min kommer att leva kvar ett tag! *haha* Bra att nån lyckas behärska den! =P



Mommo och minstingen i lite svalare kläder! *skönt*



Våran present gick hem, 7 av 20 gav vinst och beloppet slutade på 230 kronor! *wiee* Alla glada och lyckliga! =D

Det var det sista vi såg av mina nära och kära denna dag, sedan bar det av mot Bållan och till nästa birthdayboy! Denna fyllde dock några år mer än Lucke och tårtan byttes mot grillat, spelen och legot mot bad och dryck.. Men annars var det kalas för hela slanten! ;D



Redo för ett litet dopp i det blå! =)



Lilla Carro kikar fram! =) *söt*



Cooling! *hehe*



Yeah! Eller nåt sånt.. typ..*hrm*..*host host*



Lyckliga som få! =D *pirr i magen*



Mmmm grillat..*slurp*



Skönt med massage älsklingen? *hehe* Både Pontus och Jonas minspel är ganska oslagbara! *hahhaahahha*



Massage på hög nivå! Vem sa att det bara handlade om en lätt beröring? ;P



Näste man till rakning! Eller ja kvinna blev det i det här fallet..*hmm* =P



Happy people! *hahaha*



Min kamera + Carro + hennes fantasi och vilja = macroobjektiv och fiiint armband! ;D



En liten en fanns också närvarande för att fira födelsedagsbarnet! Lille Milton som var knappt två veckor gammal..*nutt* Här med pappa!



Söta Kajsa! *duktiga Carro*



Fråga mig inte men jag tror att det kan vara ett nytt pojkband på gång! *i wanna fuck you in the...* ;D

Kommentarer
Postat av: Lina

Väntar på Gotlandsbilder!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-07-31 @ 21:39:01
URL: http://endellina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0