Pillerfri!!!

Äntligen äntligen äntligen! Efter ett och ett halvt års knaprande av diverse piller i alla dess former, färger, märken, anledningar och doser så är jag numera pillerfri!!! Inte ett piller till kommer att dimpa ner i min mage om det inte ska förhindra oplanerade graviditeter eller om jag har ont i huvudet eller liknande.. Men annars så är det pillerfritt i min värld från och med nu!! Och som jag har väntat på att denna dagen ska komma, så som jag har kämpat för att äntligen få komma hit, nu om nån gång så är jag på väg tillbaka och nu känns det ända ut i ryggmärgen, håller på att klättra upp från det tunga mörka, upp i det ljusa lätta för att åter igen börja om mitt liv, starta om den gamla maskinen för att kunna liva upp jordelivet en massa!
Ni anar inte lättanden man känner över att slippa äta, slippa tänka på tider om man missar, äta samtidigt, groggykänslan som dom skapar och alla andra konsekvenser som kommer av det hela!
Finner knappt ord för hur underbart skönt det känns! *ahh lättnad* Stenar har rasat av från mina axlar och äntligen kan jag andas igen..*tar ett djupt andetag*

Äntligen, ÄNTLIGEN!!!!!! Tack alla för ert underbara stöd och för att ni funnits vid min sida hela vägen fram, nu är det bara nerförsbacke kvar mina underbara! Nu åker vi!!!! *wieee* =D

Kommentarer
Postat av: Lina

VA härligt för dig!

2008-07-14 @ 16:07:22
URL: http://endellina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0