Skolavslutning!

Nu är det sommarlov för Sveriges barn och ungdomar! Ett härligt långt sommarlov då det bara ska slappas och slöas och man ska bara må bra och ha det gott! *mm drömmer tillbaks* 
Själv är man vuxen och det innebär något så vuxet som semesteransökningar, typ 4-5 veckor varje sommar..*suckar* Knappt hälften av vad alla barn får..*hrm* Förstår att det inte fungerar men jag anser att alla ska ha sommarlov på sommaren, iaf dom som har barn, det klagas alltid på att man inte spenderar tillräckligt med tid med sina barn men hur ska det gå ihop om ett arbete kräver minst 8 timmar av en varje dag, om inte mer, beroende på vilket arbete du har! Jag har nog lite väl crazy funderingar vad gäller just sommaren och loven men har man dom så har man dom vilket leder till att dom måste ut..*haha*

Ja ja nog med det, var på mina största raringars skolavslutningar i år, tänk snart är den ena på gymnasiet och den andra är uppe i högstadiet..*puh* Vart tar tiden vägen måntro? *funderar länge och väl*
Iaf, eftersom jag inte hade förevigat kvällen innan och dess underhållning i världsklass så förevigade jag iaf den ena av deras avslutningar! =P Och här är resultatet! ;D



Den sommarfina nyblivna tonåringen! =D

Och det var alla bilder som ville komma upp idag, har suttit och bråkat med blogg nu ett tag på att ta emot några fler men icke sa nicke! *morr* Ja ja ni får håller er lite och så får ni se dom lite senare nån gång ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0