Surprise surprise!

Fick världens överraskning i söndags av underbara Bä-Bä! *ler fortfarande fånigt stort*
Vid frukost efter en helhelg av midsommarfirande, lagom seg =P, så frågar jag lite lätt vad vi ska hitta på idag och genast blev dete fart i darlingen min! *hihi* Efter ett litet avbrott av ahans sällskap från bordet så kommer han tillbaka med nyheten att vi ska till fjärilshuset i Solna och sedan skulle vi på hemlisar!! Oh oh oh tänkte jag, lövar surprises! *hoho*
Så det var bara att pallar sig iväg., packa varma kläder, vandringsskor och vila ordentligt i bilen då det kommer att bli en lååång dag får jag som ledtrådar..*hmm* Vad har han nu hittat på för tok?
Väl framme i Solna så tittar solen fram över Hagaparken där detta var beläget, huuuur fiiiint soooom heeeelst!! *mös* Gud så fint det var.. =) Vi satt ute och åt lite lunch och sedan skulle jag in och facea mina små vingbeklädda små saker..*huah* Jag som inte är världens fantast av fjärilar då jag anser att dom är liiiite creepy steg försiktigt in i den första delen av oasen där det fanns blommor, växter, grodor *wiiieeee* =DDDDD och massa fiskar som man kunde klappa på..*coolt* Stora var dom och lite småäckliga att känna på men på det stora hela, superballt!





Coola va? Det är Bä-Bä:s hand om sticker fram mot bamsingarna på den övre bilden! *hoho*



Ja, jag tror inte att meningen var att det skulle bli såhär, men visst är han söt ändå? *haha* ;D



Varmt som i en bastu var det i andra delen av detta gigantiska växthus, därav min drogade min, håret som börjar ge upp samt svettpärlorna som går att skymta..*hihi*
Och inte visste jag att det skulle bli ännu värre..*puh* Tur att det finns nåt som heter vatten..*mm* Räddare i nöden!



Oh oh oh massa grodor hittade jag!!! Coola som få var dom med och fick med mig en hem också! *ler stort* =DDD



Vackra blommor fanns det överallt.. Här är en av alla mängder som fanns.. =)



In i oasen av fjärilar där svetten praktiskt taget började rinna, kameraobjektivet immade igen och luften var tung att andas.. Dock var det sååå himla vackert och sååå himla coola fjärilar så jag hade inte ens tid att vara lite skeptisk mot dom ;D



En av alla mängder olika fjärilar!



Fina va?



Finast av dom alla! Tack Bä-Bä för den underbara utflykten! =D *smack*

Men tro inte att det var över där gott folk, nej nej nej, efter massa hysch pysch i bilen på väg mot Uppsala igen samt en felsägning av mr Secret himself så hamnade vi i en fullsatt spegel-salong framför Sex and the city!!!!!!!!! =DDDD
Åh vilken film, jag har verkligen inga ord förutom att jag kommer att stå först i kön då den släpps på DVD och sedan ska jag hålla så hårt i den så att den aldrig kommer att släppas ur mitt sikte!
Tårar rann, skratten ljöd och jag bara flöt hela vägen till the big apple, jag satt och sippade cosmos och shoppade monolo blaniks till förbannelse! ;D LÖV IT!!!!



Bä-Bä kunde inte ha gjort något mer rätt än det här, det här värmde mitt hjärta och kommer alltid att göra det.. Den dagen min guldklimp kom med ett guldkorn bara sådär som föreställde en riktig chic-flic och höll min hand, torkade mina tårar och bara fanns vid min sid utan klagomål eller suckar utan tom en positiv tanke ang filmen lämnade hans läppar efter dess slut!! Du är bäst min underbaraste! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0