Sverige - Ukraina

Igår var det dags, igår satt man på läktaren och såg svenska fotbollslandslaget ta emot Ukraina på hemmaplan i en vänskapsmatch inför EM-starten nästa vecka! =)
Som alltid är det en så speciell känsla att sitta där och se allt irl, det är folk överallt, hejaramsor, vågen, applåder, massa "ohhh", "ahhh", "buuuu", you name it öronen är ömma efter allt idag! *haha*
Tyvärr förlorade vi men enligt mig gjorde det inget, jag fick se alla irl och fick höra EM-låten framförd av lille gullige Frans! *haha* Man blir road av det minsta lilla..*haha* =D


Nej men på det stora hela var det en superdag! Även om den inte började så ultimat, jädrans rygg, så var det vackert väder, härlig stämning, sverigetröjorna var på och både jag och Bä-Bä var på strålande humör! *hihi* Kunde inte ha blivit en bättre dag.. =D *lycklig*
Och så fick jag ju se Zlatan stajla runt på planen, stackarn dock var lite mör, man såg att han var skadad och inte riktigt återställd.. =/ Hoppas han hinner kurera sig nu innan den riktiga EM-starten..*håller tummarna* 
Och en en gång blev jag imponerad av Mellbergs "wall"-lika försvar, som jag sa till Bä-Bä, det som tar sig förbi honom det är värt att ta sig förbi! *impad* Så numera är man mrs Mellberg enligt Bä-Bä! *haha*


My guys! =D

Ingen kickar fotboll som han, Zlatan, jag sa Zlatan 
Svensken som vår superman, Zlatan, jag sa Zlatan 
I love you, ich liebe dich, Zlatan Ibrahimovic 

Ja vägen du startade ditt liv på var inte lätt. 
I Rosengård lever man inte så fett. 
Tänk att det fanns människor som sa att Zlatan var trams. 
Dom hade fel, vi hade rätt. Du är den bästa vi nånsin? sett. 

Who?s da man, Zlatan, Zlatan 
Who?s da man, Zlatan, Zlatan 
Who?s da man, Zlatan, Zlatan 
Who?s da man, Zlatan! 

Du leker med bollen, du har värsta kollen likt ingen ann?. 
Klacka i mål, släng dig i väggen Zidane. 
Ge aldrig upp, flaggan i topp för vårt fosterland. 
Visst é jag ung, men du é min kung. 
Kom hela Sverige var med och sjung. 

Who?s da man, Zlatan, Zlatan 
Who?s da man, Zlatan, Zlatan 
Who?s da man, Zlatan, Zlatan 
Who?s da man, Zlatan! 

Kommentarer
Postat av: Lina

Tog du inte med kameran??

2008-06-02 @ 19:06:59
URL: http://endellina.blogg.se
Postat av: Lina

Åh jag vet.. ville oxå ses.
Men det var verkligen ett tidspressat schema. som vanligt. enda chansen hade varit på kvällen i söndags... men jag var helt slut. kom till pappa vid 7 och somnade vid 10. total deckad.
Men vi får se till att ses nästa vecka :-)
pöss

2008-06-03 @ 17:41:08
URL: http://endellina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0