Tack vare Firefox!

Gosch! Har hunnit bli helt galen på den nya plattformen här på bloggen.. Det har ju inte gått att lägga upp bilder för fem öre! *morr* Så idag var jag tvungen att ta saken i egna händer och ta reda på om det är det eviga problemet att man har köpt fel sorts dator, som alltid..*suck, morr, stön och suck* Och naturligtvis så var det Mac:s fel! *arg* Eller ja rättare sagt var det safari:s fel som följer med Mac.. Men tack vare dom snälla skaparna av blogg.se så har det numera ordnat sig, som ni nu har sett med tanke på alla midsommarbilder..*hihi* =P Så tack vare den gratis, underbara webbläsaren Mozilla Firefox, den lilla, gamla goda, söta räven som ser till att allt fungerar exceptionellt så kan jag nu slänga upp bilder hur mycket jag vill! *wiee*
Så här kommer dom andra bilder jag hade tänkt att lägga upp på raringens skolavslutning! ;D



Vackert väder var det denna dag, för första gången..*hihi* ;P



Jag och lillraringen!



Två av mina favvisar! =)

Så nu är ordningen återställd vad gäller uppvisande av bilder.. Tack blogg.se! =D

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej älskade kära moster!Du är så duktig med att knäppa kort:D.Jag hoppas att du får det bra i gotland om det var ditt du skulle åka;)Hälsa pontus så mycket!Älskar dig ses snart Puss Puss!/Emelie

2008-07-05 @ 13:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0