Bröllopsplanering..

Japp då var ett bröllop avklarat, kommer att slänga upp lite bilder från det snart.. ;D *skönt* Mycket hysch pysch och svårt att hålla hemligt men det gick och nu har en sten lättat från min axlar..*puh* 

Men nu är det dags för nästa.. Nästa bröllop, nästa syster, nästa uppdrag.. Denna gång är det att stå tärna OCH vara fotograf..*puh* 
Och idag har vi provat klänningarna.. Jättefin liten rosa sak, endast storlek 34 fanns inne.. Jag och syster stirrade svettiga på varandra och lilla blivande tonåringen log stort då hon lätt som en plätt klev i denna dröm.. Jaha ja fick andra klänningar i "våra" storlekar.. En 36:a till mig och en 38:a till syster.. Gick inte alls.. Nähä tänkte vi och gick upp en storlek, för syster gick det superfint satt denna havsblåa klänning, men 38:an ville inte riktigt sitta på min kropp..*suckar* Är jag tvungen att gå upp till 40? Tårarna var nära, dom brände riktigt innanför ögonlocken.. Men jag var tvungen att kliva ner i en 40:a och det var knappt men det gick.. Hade det ganska tufft att andas, tufft att andas i denna havsblåa klänning som nästan varit för stor för syster? Helt jävla galet vad jag har blivit stor!!! *suckar* Hur fasiken sak det här gå.. Inte nog med att mitt hår fick falla, nu kan man inte ens ha sin 36:a i storlek längre..*gråter floder* 
Hur ska jag kunna bära upp denna brudtärneklänning på ett vackert sätt då jag bara känner mig stor som ett hus?

image6

Så jag tröstade mig med en ny vårjacka, en röööööd!!!!! Me lööööv it! Och en vaniljbulle..*suckar* Varför äter man sånt då man är ledsen och känner att man inte kan se ut som man gör? Det är ju den som gör att man ser ut som man gör!!! Helt galet vilka snedtändningar det blir i mitt lilla huvud..*suckar tungt och torkar tårarna*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0