Counting Crows - Colorblind

Från filmen En djävulsk romans med Ryan Philippe, Reese Whiterspoon och Sarah Michelle Gellar ("Down boy..").. Mycket bra film, måste nog försöka få tag på den och glutta lite..*vill* 
Ja ja tillbaka till det jag hade tänkt att skriva om, låten Colorblind, som jag by the way har upptäckt att min nyupptäckta braiga grupp Counting Crows har gjort *ler stort* Vad kan den tänkas handla om? Är en grymt bra låt och jag ryser så fort jag hör den, men jag slänger ut texten så får man spåna lite och fundera på vad texten kan betyda..*hmm* *tänker så det knakar* ;)


I am color...blind 
Coffee black and egg white 
Pull me out from inside 
I am ready 
I am ready 
I am ready 
I am 
taffy stuck, tongue tied 
Stuttered shook and uptight 
Pull me out from inside 
I am ready 
I am ready 
I am ready 
I am...fine 
I am covered in skin 
No one gets to come in 
Pull me out from inside 
I am folded, and unfolded, and unfolding 
I am 
colorblind 
Coffee black and egg white 
Pull me out from inside 
I am ready 
I am ready 
I am ready 
I am...fine 
I am.... fine 
I am fine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0