Dagen efter..

Ja nu har man vaknat.. Eller ja vaknat och vaknat, är svårt att vakna då man aldrig riktigt har somnat.. Men nu sitter man iaf här och det är dagen efter..

Känns ganska omtumlande idag, är glad att jag ska till läkaren idag och få prata av mig lite, få lite svar på frågor som man har.. Men egentligen är det bara en bråkdel av allt som rör sig i huvudet.. 
Vet inte om jag gillar min nya look, var så längesen jag var såhär kort.. Är nog en mera långhårig tjej, har blivit det om inte annat..*hmm* Men men jag får försöka göra det bästa av situationen..*försöka försöka försöka* *suckar*
Annars har jag funderat på det här med att älska, när älskar man nån? Är det då allting känns helt underbart eller måste man vänta ett tag för att se om det senare också känns underbart? Känns på nåt sätt som jag håller nåt inne men jag vill inte förstöra saker och ting med att sätta press på det.. Åh gud det är helt sanslöst att man har dom här tankarna efter typ några veckor men galet bra är det! =D 
Annars så har förkylningen muterat sig ytterligare, nu är huvudvärken tillbaka med exakt samma kraft som innan så nu sitter man i en dimmig värld igen där varje rörelse är som ren smärta ut i fotknölarna..*huah* Och hur lätt är det att sitta still då hostan kittlar en i halsen precis hela tiden? *morr* Är det meningen att jag ska bli frisk nångång eller hur ligger det till? Verkar vara sega rackare jag har att göra med *tar fram hårdhandskarna* *mohahaha*

Tack för alla fina sms igår samt alla fina kommentarer ang min förändring! Ni vet vilka ni är! *rörd till en tår eller två* 

*puss på er*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0