God dagens gott folk!

Då var man här! Tack vare ängeln har man hittat hit i hopp om att nu kunna få lite kommentarer..*hihi* ;)
Är väl inte så mycket som har förändrats, jag babblar på om allt mitt så babblar ni alla på om allt ert.. =P Och ni som inte har en aning om vem jag är och vad jag babblar om kan ju läsa på er på kladdigtskadetvara.blogspot.com *hehe*

Ingen större förändring i förkylning, är fortfarande fast besluten att jag har drabbats av ett högintelligent virus som muterar sig själv och tycker om att experimentera med min stackars kropp..
Efter att ha snorat i ett flertal dagar med ett huvud som har nästintill sprängts i bitar så har jag nu börjat hosta, fått ont i halsen samt har febern kommit på besök.. Förstår inte riktigt hur man ena dagen kan känna sig lite bättre och sedan nästa vara värre än innan.. Det måste vara en hel virusfamilj i mig som har bosatt sig för att gotta sig ett tag..*hrmpf*

Ja ja har iaf en frisörtid att se fram emot idag, om nu kan se framemot att behöva gå utanför dörren i detta trevliga väder.

Återkommer med uppdatering!

Kommentarer
Postat av: Lina

TJOHO!!!
Fan va latjo.. äntligen!! hihi

pussis

2008-03-12 @ 13:41:16
URL: http://endellina.blogg.se
Postat av: Lina

Hur blidde frillan?? *nyfis*

2008-03-12 @ 18:18:44
URL: http://endellina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0