Jädrans förkylning!

Har nu accepterat min nya look genom dels en artikel i Veckorevyn om Linda Bengtzing där det stod att hon var tvungen att skaffa sin nya look pga slitet hår såsom jag samt alla fina ord som mitt sunshine har öst över mig dom dagarna som har passerat! puss på dig* Så nu känns det som om jag kommer att överleva tiden då håret kommer att växa sig långt igen..*ler fånigt*

Annars sitter man fortfarande med ett dunkande huvud, en snorande näsa och lock för öronen.. Mornarna och förmiddagarna är det bra men eftermiddagarna och kvällarna är groteska..*huah* Men jag försöker göra så gott jag kan och är livrädd för dm nätterna som kommer nu då jag måste sluta med nässprayen..*vill ha* Men då näsan nu har blödit ett antal gånger så anser jag att det är dags att sluta..*hrmpf*

Vädret är trist, humöret är trist och det är en trist söndag.. Vet inte riktigt vad jag har lust med men allt känns inge kul just nu.. Är nere i en riktig svacka den här gången och hoppas på att det snart ska börja bli lättare..
Stod i duschen häromdagen och kom fram till (med Bä-Bäs hjälp) att det är sju stora grejer som belastar axlarna just nu, egentligen inte världens största problem men det är tillräckligt för att jag ska vara ur gängorna.. Och det verkar bara bli fler..
Vad ska jag göra med katten? Hon blir inte bättre och hon har magrat till en sticka, hon är hängig och slö och kräks gör hon fortfarande..*suckar* Vad ska man göra? Är det dags att låta henne somna in?
Håret har varit en stor del av problematiken och är väl fortfarande, känns som att då hårtestarna föll så föll hela det jag som jag hade kämpat upp, förstår inte varför och har inte kommit fram till om det verkligen är så men det känns..
Det är programmet som jag precis har börjat, allt ska noteras, allt ska finns på papper, det ska rannsakas och det ska utvärderas.. Jag kämpar så gott det går men det är en kamp utan dess like.. Tänk att en liten notering kan kännas så?
Det är smärta smärta smärta, verkar inte finnas nåt slut.. Kommer det finnas en dag utan smärta?
Och den jädrans förkylning gör ju att man är helt ur spel.. Tänk att lite snor kan nocka en människa så..*skrattar ironiskt*
Finns så mycket mer men det bara snurrar runt.. Paniken ligger och lurar och står en upp i halsen men jag försöker kontrollera den men den äter min energi.. Ja herregud vad man håller på med, tänk på vilket sätt man kan påverkas och hantera allt som händer..*svag..? hmm nej bara allmänt förvirrad tror jag*

Usch vad jag beklagar mig.. Nej på det stora hela så klarar jag nog det ganska bra, men ibland behöver man en svag dag och det är det idag.. Skönt att få ur sig lite..*nickar*
Tänk om näsan kunde tömma sig med..*hrmpf*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0