Lite bilder från det hemliga bröllopet..

Nu kommer det ett litet lass med bilder.. Kan vi alla drömma om att vara lika vackra, ha så vackra ringar, få lika god mat och få det lika perfekt som min syster fick det, på hennes eget lilla sätt.. =D


Denna bild är från fixandet innan hos frisören, smink och hår gjordes så att knappt jag kände igen min syster, hon blev urtjusig! =)


Klänningen är på och snälla frissan hjälper till med att få på skorna ordentligt.. Dumt att riskera naglarna eller att klänningen ska spricka.. =P



Hela gänget som har varit uppe sedan typ fem i morse, sminkös, brud och frisör! Dom gjorde ett kanonjobb alla tre! ;)



"Ringen, tack" Lille Lucky Luke var den som ordnade så att mamma och pappa fick på sig ringarna.. Duktig liten kille! =)



You may kiss the bride! *torkar tår*



De lyckliga tu! Numera herr och fru Berglund =)



Dom helt underbara ringarna! *vill ha*



Bröllopstårtan och en sugen Lucky Luke! ;P Brudparet är på plats och champagneglaset med skål-innehållet är redo! =D



Lite mat fanns som tur var till de nervösa brudparet som annars hade stupat av näringsbrist samt för dom små raringarna som varit tvungna att gå upp tidigt.. 



Strass i ringen, blommor och champagne, allt en brud behöver på sin dag! =D



Strass i öron och hår är bara ett plus.. ;) Men visst är min syster yster vacker? *ler stolt*



Uppställning framför fotografen, tack! Vackra som få.. =D



Hela familjen på bild! Raringarna fick vara med och fira mammis och pappis stora dag! =D
 

Kommentarer
Postat av: JD coke

Sweet! Själv spontangifte jag mig i höstas! :)

2008-03-25 @ 15:33:16
URL: http://jdcoke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0