Ny låt att fascineras över..

Jag har alltid och kommer nog alltid att vara, tyvärr Bä-Bä, fascinerad av Ola! Vet inte varför jag faller för flickidolerna som egentligen inte är nåt att hänga i julgranen men det är främst en låt som jag lyssnar på om och om igen i min ensamhet, bara för att den får mig att rysa, får mig att le, får mig att må bra..
Och nu tänkte jag lägga ut både video och text.. =D Det är iaf låten "Du är musiken i mig" från filmen High School musical där den då väldigt clevert heter "You are the music in me".. Slänger ut den engelska texten och videon från filmen med..*hihi*
Men just den svenska versionen med Molly Sandén också gör ju att det inte kan bli annat än superbra! *ryser*



Molly: 
Na na na na 
Na na na na naa 
Du är musiken i mig 

Molly: 
Du vet hur orden var en gång 
För du tystnar om du lyssnar 
Båda: 
För en dröm går oändligt långt 
Och allt kan hända 
Och alla vindar vända 

Båda: 
Du gör mitt liv till melodi 
Dess eko klingar inom mig 
Jag ser ditt ljus 
Och världens brus 
Det tystnar bakom dig 
Ola: 
Mm, du möter mig 

Molly: 
Jag känner det med en gång 
Vi sjunger samma sång 
Ola: 
Oh, du är musiken i mig 
Ja, det finns i oss båda två 
Molly: 
Följer oss där vi går 
Båda: 
Vet att du är musiken i mig 
Na na na na 
Ola: 
Oh 
Båda: 
Na na na na 
Ola: 
Yeah yeah eh 
Molly: 
Na na na na 
Båda: 
Du är musiken i mig 

Molly: 
Jag känner dig fast vi aldrig mötts 
Ola: 
Aldrig mötts 
Molly: 
Kan det vara? 
Ola: 
Oh oh 
Molly: 
Va en dröm? 
Ola: 
En dröm vara? 
Båda: 
Att nya ord och tankar föds? 
Ola: 
Här i din närhet 
Molly: 
Din närhet 
Båda: 
Och du ger och lär mig 

Båda: 
Du kan se mig som jag är 
Det har aldrig hänt förut 
Molly: 
Nej, nu hör jag dig 
Ola: 
Hör jag dig 
Molly: 
Här inom mig 
Ola: 
Oh oh 
Båda: 
Vi hör varann till slut 
Molly: 
Åh, du sjunger för mig 
Ola: 
Oh yeah 

Båda: 
Jag känner det med en gång 
Vi sjunger samma sång 
Ola: 
Yeah oh 
Båda: 
Du är musiken i mig 
Den finns i oss båda två 
Följer oss där vi går 
Du är musiken i mig 
(miiiig) 
En sång för dig och för mig 
(sääääg) 
Där vi kan uttrycka allt vad vi vill 
Molly: 
Vad finns till? 
Ola: 
Allt finns till 
Molly: 
Tillsammans finns vi till 
Oh oh oh oh 

Alla: 
Na na na na 
Molly: 
Du är... 
Alla: 
Na na na na 
Molly: 
Du är... 
Ola: 
Yeah yeah yeah 
Alla: 
Na na na na 
Molly: 
Du är musiken i mig 
Alla: 
Na na na na 
Molly: 
Du är... 
Alla: 
Na na na na 
Molly: 
Du är... 
Alla: 
Na na na na 
Båda: 
Du är musiken i mig 
(Jag känner det med en gång) 
Ola: 
Åh, med en gång 
(Vi sjunger samma sång) 
Molly: 
Samma sång 
Ola: 
Du är musiken 
Ja, den finns i oss båda två 
Följer oss där vi går 
Molly: 
Där vi går 
Båda: 
Du är musiken i mig 
Alla: 
Na na na na 
Ola: 
Ohhh 
Molly: 
Du är... 
Alla: 
Na na na na 
Molly: 
Du är... 
Alla: 
Na na na na 
Båda: 
Du är musiken i mig


Na na na na
Na na na na yeah
You are the music in me

You know the words once upon a time
Make you listen, there's a reason

When you dream, there's a chance you'll find
A little laughter or happy ever after

Your harmony to the melody
That's echoing inside my head
A single voice, above the noise
And like a common thread
Mmmm, you're pullin' me

When I hear my favorite song
I know we belong
Oh, you are the music in me
Yeah, it's living in all of us
And it's brought us here because
You are the music in me

Na na na na
Na na na na
Na na na na
You are the music in me

It's like I knew you before we met
Can't explain it, there's no name for it
I'm saying words I never said
And it was easy, because you see the real me
As I am, you understand
And that's more than I'll ever know

To hear your voice, above the noise
And know I'm not alone
Oh you're singing to me

When I hear my favorite song
I know we belong
You are the music in me
It's living in all of us
It's here because
You are the music in me

Together we're gonna sing
We got the power to sing what we feel
Connected and real
And keep it all inside

Na na na na
Na na na na
Na na na na
You are the music in me
(repeat)

When I hear my favorite song
I know we belong
You are the music in me
It's living in all of us
It's here because
You are the music in me

Na na na na
Na na na na
Na na na na
You are the music in me (yeah) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0