Soligt idag..

Idag skiner solen från en klarblå himmel, det var några minus då jag tittade för ett tag sen men det är ju bara morgon än.. Snön som har fallit så kraftigt under påsk är praktiskt taget borta.. och jag, jag ska ut på vägarna med lille farmor i bilen.. Det ska bli en heldag med både det ena och det andra och så kommer det att bli lite till..*puh*
Har lyckats fylla ut mina dagar ganska så bra faktiskt nu framöver.. Födelsedagar, flytt, middag och en massa kompisar.. Jag hoppas bara att det håller..*hmm*

Missen fick iaf lite riktig mat idag och jag har nog aldrig sett en sån glad katt nån gång, oj oj oj vad hon åt! Det tog slut på fatet med en jädrans fart..*hihi* Duktig misse! Hoppas nu för allt i världen att hon får behålla det..*hålla tummarna*

På kontot är det inga glada miner, som tur var tack vare sunshine och Gucci by Gucci så slipper jag hamna på minussidan iaf..*puh* Men annars är det tomt, tomt, torrt, dammigt och ekande..*suckar* Inge kul att inte ha ett enda rött öre att röra sig med..*morr* Vad ska man göra nu då? Det kommer saker som kostar pengar, som mat till oss, som presenter till alla aprilbarn, som andra saker som man kanske vill pyssla med..*hrmpf* Är på bristningsgränsen till panik..*suckar tungt*

Annars är jag mest konfunderad varför jag i två dagar nu har vaknat på mage med en värk i ryggen som skär igenom alla ben i kroppen.. Varför ska man vara så knasig i sömnen och inte tänka på konsekvenserna av ens handlande? *morr på mig själv* Jag menar jag kan omöjligt ligga på mage så jag förstår inte varför jag ska envisas med att göra det.. Det är ju inte en vidare bra start på morgonen då man måste hasa sig ner så att man står på alla fyra på golvet och hoppas på att benen bär när man sakta men säkert reser sig upp..*hrm* Jag hoppas att min fredag inte ska behöva börja på samma sätt, då vill jag vakna så att jag kan sätta mig upp i sängen och resa mig på stadiga ben istället..*så det så*

Sen kanske ni undrar vad mina *hrm* och *hrmpf* betyder.. Jo tänk er Marge i Simpsons och hennes läte då hon misstycker till något, där har ni mitt *hrm* Mitt *hrmpf* är ungefär detsamma men det är mera fnysning inbakad i det hela..
Åh herregud vilket menlöst samtalsämne, snacka om att jag inte har nåt att komma med..*haha*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0