Tack åter igen!

Vill tacka alla mina underbara runtomkring!
Vet att jag inte är så lätt att vara omkring och allra minst att leva med.. Men jag kämpar på och gör så gott jag kan, kanske inte blir så bra som det borde bli eller som man vill att det ska bli men jag försöker och ni är helt underbara som står ut med mig! Ni vet vilka ni är.. =D *smack på er*
Ni kommer med tröst, värmande ord, kramar, närhet, stöd, bara små saker hela tiden som gör att vardagen blir lättare att ta itu med, det ökar styrkan att fortsätta och kämpa på i uppförsbacken.. 

Är så glad för dig min älskade ängel, messet du skickade häromdagen träffade rakt i hjärtat och det värmde mig så mycket så att tårarna sprutade.. Herregud vad känslosam jag har blivit på sistone! *haha* Du är så himla bra min underbara, vet inte vad jag skulle göra utan dig! Du är verkligen min guldkant på tillvaron.. =D

Tack min stjärna för dom värmande orden idag, var en tuff dag men ditt mess värmde verkligen och gjorde att allt kändes mycket bättre igen.. Var längesen vi sågs, men vi kommer alltid att ha varandra.. 500 på ålderdomshemmet var det va? ;) Vet att det kommer att bli så, vet att jag har dig vid min sida genom vått och torrt.. Finns vid din med närhelst du behöver det!

Tack mitt sunshine för att du finns här hos mig vareviga dag, för att jag alltid får vakna upp vid din sida, att jag får se dig varje morgon när jag vaknar och har dig hos mig varje kväll då jag somnar.. Att du inte ger upp ger mig styrkan, orken, glöden, viljan att orka, att kämpa vidare.. Tack för alla dina tröstande ord och för all tid du tar dig tid för med mig.. Du är något speciellt, du är något extra, du är min själsfrände, min rätta..*dom tre orden*

Tack mina raringar för att ni finns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0