Tillbaka från frissan

Okej nu uppmanar jag alla som läser min blogg att aldrig aldrig ALDRIG använda Schwarzkopfs blondspray!!!!! Och dessutom uppmanar jag alla som läser att håll ut, håll ut så länge det bara går.. Ge inte vika för läkarnas ordinationer med mediciner, låt dom inte måla upp sin bild av guld och gröna skogar.. Du är kanske svag i just den stunden men det är inte värt det.. Det är inte bara magen som tar stryk, det är hår, naglar, det finns biverkningar till tusen och så ruckas det mesta i livet, relationer, tidsscheman, planeringar.. ALLT!! Så håll ut, våga säga nej, läkarna vet inte alltid bäst..

Ja som ni kanske förstår så blev det ett ganska spännande besök hos frisören, har fortfarande inte smält det.. Mitt hår som jag hade sparat ut är nu avkapat till en kort frisyr á la Linda Bengtzing, i liknande färg för den delen med.. Håret va som tuggummi, det korvade sig och bara föll av, det gick att dra bort stora tussar med hår och det var den enda utvägen.. Efter en massa mirakelhårinpackningar så slängdes det i en toning och så fick jag med massa massa produkter hem allt till ett pris som jag inte ens vågar nämna.. Det skulle kosta flera tusen men jag fick det för ett specialpris.. Mycket för att dom fick lära sig..*haha* men också för att dom nog tyckte lite synd om mig.. Men främst för att jag är en sån trogen kund, jag vågade komma då många kunde inte skulle våga..
Men men det var att klippa kort eller att låta det vara och låta det falla av vilket det skulle göra samt att raka bort resterna.. Så kort blev det, lite ovant, men det blev tufft, passar för första gången i nytvättat hår..*hahahaha*
Huvudsaken är att håret mår bra!! =D

Lovar att lägga ut en bild då jag har kryat på mig och inte är helt ilröd under näsan efter att ha snytit sönder den..*hahaha* Så får ni se den nya Eva! =P

Mycket nytt idag, ny blogg, nya insikter, ny frisyr.. Massa erfarenheter rikare och för första gången kan jag ta allt, innan hade jag nog bara satt mig i ett hörn och grinat och velat få höra dom sakerna man velat höra.. Men även om jag inte får höra det så gör det mig inte så mycket, det handlar om att göra det bästa av situationen! =) Det är ju bara hår.. ;) Eller hur Bä-Bä? *smack* Tack för att du orkade vänta på mig dom extra tre timmarna! *guld*

Vill bara avsluta med att rikta ett jättejättetack till salong Hårcompaniet och deras helt underbara frisörer!!! Ni är himlasända änglavakter som kan göra en korkad fejkblondin med tuggummihår till en tuff Twiggy Bengtzing! ;) *haha*

Kommentarer
Postat av: Lina

Najs.. spännande att se "in real life" :-D
på tisdag :-D

pöss

2008-03-12 @ 20:32:03
URL: http://endellina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0