Uppdatering: socker..

Har precis varit och firat en av alla mina raringar, nybliven tonåring och allt! *torkar en tår av ömhet* Tänk vad fort tiden går, var inte länge sen hon satt och gagga och spydde ner moster helt och hållet..*haha* Snart får man torka andra spyor runt munnen på henne och ljuga för hennes mamma då hon tumlat runt på både det ena och det andra stället.. =P Dock ber jag till gud att det kommer att dröja minst tio år till! *haha*

Iaf så har jag varit där och som vanligt så är det kakor till förbannelse, fjorton olika sorters hårda kakor, fjorton olika mjuka, bullar, tårtor och diverse annat..*puh* Blir som värsta styrketräningspasset för magen och munnen är full från det man kommer till det man går några timmar senare..
Men icke idag! *mohaha* Idag skulle Eva vara duktig, få se om detta nyblivna anti mot socker var på riktigt eller bara nåt som jag har fått för mig.. 
Innan jag åkte var oron ganska stor, men mest över att om det skulle bli en bit så skulle det lätt bli flera och så till slut skulle det sluta med att ingen fick nåt överhuvudtaget..*hrmpf*
Men när jag väl kom dit insåg jag verkligen att det är inge gott längre, jag tittade på kakorna och insåg att det fanns inget jag var sugen på, jag kände bara den söta smaken som dom alla hade och kände hur det växte i mun.. Nej detta var inget för mig! Tänka sig att godisråttan nummer ett kan få för sig en sån här grej! Att allt vad sötsaker och socker heter inte är gott längre!! *hoho* Är riktigt stolt över min bravad som jag lyckats åstadkomma och kommer nu stolt att kunna somna gott i min säng *ler stort*
Dock kan jag inte annat än undra om det är en övergående fas eller om det verkligen är på riktigt mitt antisockertillstånd..*hmm* Vi får väl hålla tummarna för att det håller i sig..*hehe* ;)
Sedan kan jag inte heller låta bli att undra varför detta har uppkommit överhuvudtaget, kan det vara att jag har ätit så mycket socker i mina dagar att det har blivit för mycket..*huah* Hemska tanke! Tänk om man har ätit så mycket sötsaker att kroppen börjar att säga nej! *gosch*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0