Vart tar alla pengar vägen?

Okej jag är sjukskriven.. Yes i am.. Då har man inte så mycket cash och det är knappt att man går runt... Men man gör det, man går runt och sen är det slut.. Det är en plus-minus situation.. Men hur kul är det? Man har absolut inga pengar att leva på, men ändå är det saker som kostar.. Det ska vara mat, det ska vara presenter, det ska vara nöjen, man måste göra vissa saker för att klara sig som att gå till läkaren, tandläkaren, frisören, man måste handla kläder så att man håller sig varm, speciellt nu under vinterhalvåret.. Men för vilka pengar ska man köpa allt det här? Det finns inte en suck att det går, inte nånstans.. Man klarar det inte, så vad gör man, man lånar kanske.. Men då är man tvungen att betala tillbaka det till slut och då går pengarna åt på det sättet istället.. Man stjäl kanske, men hur ska man då kunna leva med sig själv om man har stulit pengar från nån..*huah*
Nej man får bita i det sura äpplet och ta dom små korvören som blir över och göra det bästa av situationen.. 
Förlåt alla aprilbarn för att jag inte kommer ha råd att köpa dom överdådiga presenter som jag vill kunna köpa till er..
Förlåt min söta, underbara, fina sambo för att jag inte kan köpa alla oxfiléer jag vill kunna köpa till dig..

Kanske man ska råna en bank? *hmm*

*haha*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0