3 månader idag! =D

Jaha nu är vi i maj.. Tiden går fort när man har roligt! ;P Och roligt har vi haft nu i 3 månader..*hihi* Jag och mitt terroristfetto har nu spenderat 3 underbara månader med varandra.. Vi har hunnit med att flytta ihop, haft ekonominötter att knäcka, firat födelsedagar, funderat över midsommar och den stooora ångest den tyvärr kommer att medföra..*suckar* Som sagt vi har hunnit med en hel del.. =) *puh* Men det känns lika underbart som alltid, om inte ännu mer.. För varje dag som går lär vi känna varandra ytterligare och känslorna djupnar, mognar, växer, slår ut, pirrar och bara rusar runt i hela kroppen! =D Är så lycklig över att få somna bredvid min Bä-Bä varje dag, att varje dag få vakna upp med honom vid min sida, att få tillbringa en middag med den underbaraste av dom alla, att bara ha nån vid min sida som jag kan vara mig själv med, få vara glad och skratta med någon, känna att det är någon som tar emot mig då jag faller och hjälper mig upp igen.. Är sååå glad över den tur jag har haft i mitt liv som har fått träffa honom med stort H! 

Tack för 3 underbara månader mitt sunshine! Ser framemot framtiden och allt vad den kommer att medföra! 
*lycklig till tusen*





image41

Vi bjuder på många pussbilder har jag konstaterat..*hihi* Det finns inte så mycket bilder på oss att bjuda på, men den sista är den senaste och fler kommer det att bli, massor och åter massor! 

*ler stort och lyckligt.. ont i käkarna* ;D

Kommentarer
Postat av: Lina

Ni är bara för söööööta!:-P

Jag bara antar att ni tänker fira midsommar med oss... som vanligt.. hihi *blink blink*

saknar!

Puss

2008-05-03 @ 22:00:56
URL: http://endellina.blogg.se
Postat av: Lina

Då får ni ha det så kul!!!
Det är ju mer än en månad dit.. tänk positivt!!

2008-05-05 @ 10:12:13
URL: http://endellina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0