60-årskalas! =D

Den evigt ångestfyllda valborgshelgen har varit och besökt oss..*puh* Och den vanliga ångesten man har om var man ska vara, hur länge man måste dricka, allt folk, allt stök och bök och den oerhörda ångesten antingen dagen efter eller under dagen då det blir för mycket eller för lite eller inte alls, det slapp jag i år..*wieee*
Istället tillbringade jag min sista april i Bållan-town med hela tjocka "nya" släkten =D Det bjöds på kalas för den unga 60-åringen och medans sunshine stod för servering och liknande så plockade jag fram min kamera och förevigade kvällen! =) Trots det kalla och lite regniga vädret så var humören på topp och kudden möte inte mitt huvud förrän runt halv två..*hoho* Det var inte illa för att vara jag! *haha* =D
Och som vanligt måste jag ju få bjuda på några höjdpunkter under kvällen.. Så varsågoda gott folk och se och njut över min perfekta sista april! =D Hoppas ni hade en mysig dag och kväll, kanske tom natt, ni med! ;D


Nötter inför det stora födelsedagsfirandet..*mm*



Värdinnan hade gjort massa snittar till fördrinken *mumma*



Fördrinken på kylning ;) Gäller att inte vara dum..*haha*



Blommor till födelsedagsbarnet!



Matplatsen för aftonen och den kalasglada 60-åringen!



Inga ord.. ;P



Den oerhört stilige servitören gjorde ett exemplariskt jobb ;D

image49

Jag lekte som vanligt..*haha* =D *nöjd*



*SKÅL*



Med en tulipan på bemärkelsedan bjöd ett urval av gästerna på vid ankommandet..*lalalalla*

image54

Bä-Bä!!! *kärlek*



Lite påfyllning kanske? ;)



Flickorna för kvällen! Fråga mig inte om vad sunshine gör där..*haha* Han kände att det var där han hörde hemma tror jag..*hmm*



Maten och dom hungrigaste i sällskapet..*haha*



Dom obligatoriska tårtorna! *vilkan ska man ta?*



Presentöppning med en massa skoj och skratt som det bjöd på! =D



Törstig darling?



Mycket törstig verkar det som.. Funkar inte med glas heller..*hmm* ;P

image61

Jag lekte vidare med allt jag kunde hitta..*haha*



Far och son!



Undanplockning efter dom flestas hemgång, bara nattgäster kvar.. Och ja, denna gång har jag smittat av mig på sunshine..*hehe*



Den bästa presenten av dom alla! *haha*

Grattis än en gång! *hipp hurra*

Kommentarer
Postat av: jeremiah

nu smöt jag mig hit, haha, underbara bilder ;)
jag stjäl den på mig om det går bra, tack, puss

/c.

2008-05-03 @ 17:53:13
URL: http://jeremiahdixon.blogg.se
Postat av: Jeremiah

ja, du tog ju ett..par bilder ;D
Vi får ses ngndag så kan du öva på din hobby och göra mig snygg på bild ;D

Och Mark Knopfler indeed, världens bästa :)

2008-05-04 @ 23:22:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0