Bä-Bäs birthday!

*Hoho* Så har dagen med stort D passerat, ångesten och oron över knasiga presenter är över..*pustar ut* 
Det blev på det stora hela en helt underbar dag med vackert väder, trevlig stämning, superfiiiina presenter och bara en sån dag som man alltid önskar att det skulle bli! Alla fick plats *haha* nog för att vi inte blev så många vi egentligen skulle vara men det var ju ett plus ändå..*haha* Tårtorna hade inte tagit smak av vitlökssmöret, dom smakade mumma, duktig du sunshine! ;D
Bland några få presenter som kom så var det den efterlängtade klockan som nu aldrig lämnar handleden..*glad* Massa mumsiga örter som står och mår gott på våran balkong, fotboll som väntar i helgen då det också ska vara vackert väder..*hoho* Kan det bli bättre? =D Och så en massa annat.. Sunshines egen favvo: ölhjälmen! *haha* 
Vad är det då jag pratar om, ja om ni inte har läst rubriken ordentligt eller om ni inte har dragit dom slutsatserna än så pratar jag om: min underbara sambos födelsedag!! *hurra hurra hurra*
Naturligtvis var kameran framme i högsta hugg och härmed bjuder jag på den braiga dagen! För det är ju som man säger, en bild säger mer än tusen ord! *hoho*



Dagen innan överraskade sunshine med champange och jordgubbar och massa annat gott..*nuttis* 
Så då skålades inför den kommande stooora dagen! ;)

image129

Födelsedagsbarnet klockan halv sex på morgonen.. Detta efter att jag har legat vaken sen fyra och försökt att gå upp lite försiktigt så att jag inte skulle väcka honom..*haha* 
Men jag lyckades och han fick vakna till min vackra stämma *host och harkel*



Ölhjälmen ger sig tillkänna..*hehe*



Happy sunshine! =D



Efter en liten frukost på sängen, paketöppning, skratt och en liiiiten tupplur så var det dags för frukost.. Jag ställde mig och gjorde i ordning favoriten: amerikanska pannkakor! =D

image133

Min underbara! *smack*

Efter detta var det dags för Bä-Bä att jobba, tänka sig på sin egen födelsedag.. =P Under tiden städade jag och försökte vila för att orka med kvällen som komma skulle..*trött*



Gäller att börja tidigt..*haha* Har nog hunnit få i mig lite för mycket med..*hmm* ;P 
Skyller på att jag inte har druckit nåt med ett uns av procent i på ett bra tag..*puh*



Bä-Bä hittar intressanta vinklar att föreviga brillmongot på! *haha* 
Måste ju dessutom berätta om mina fiiiina byxor jag har på mig denna dag, lövely saker som där som jag inte har haft en möjlighet att stänga förut, men idag, dagen i ära, så var det inga problem!! *hoho* Happy jag! =D



Jag och Bä-Bä i dryckform! *haha* Tyckte den blev ganska ball med tanke på färgerna..*hihi* 
By the way kan jag tipsa om cidern jag dricker rabarber och nånting med, Xide -märket iaf! *mums*

image138

Är inte så bra på att hålla kameran jag..*host* Sorry Bä-Bä!

image139

Går lite bättre då Bä-Bä håller i..*haha* ;D
La ut dessa bilder med tanke på en sak som min kära syster yster sa denna dag.. Hon fick se en bild från mitt och sunshines äventyr då vi picknickade, badade och lekte bland rapsen.. Hon tyckte att jag såg så lycklig ut och det fick mig att fundera..*hmm* Jag ÄR lycklig! Toklycklig, visste inte att man kunde vara så lyckligt lottad..*ler stort* 
Och härmed finns det ytterligare bildbevis! ;D



Haha, gillar denna bild, intressant vinkel! Vill också vara lång..*hrm* Själv måste man balansera på stolar för att åstadkomma nåt som ens liknar denna vinkel..*morr*

image141

Dixie tyckte det var skönt ute på balkongen.. Hon har precis upptäckt bordet och tycker att det är himla skönt att ligga på det och ha lite uppsikt över omvärlden..*darling-missen-min-*host*-våran*

image142

Ännu en present från moi! =D Mitt lilla no.1 - terroristfetto! Och nu råder det inga missförstånd *haha*



Bä-Bä käkade lunch på MackeDonken och fick nån rolig grej som höll väldigt kort tid! *haha*



Roligt hade vi iaf! *haha* =D



Till slut började alla gäster anlända och dom hade lika roligt dom åt alla presenter..*haha* Gullraringen!



Ett täcke las på golvet där minstingen kunde öva på att rulla runt som jag tycker att han behärskar väldigt väl just nu! *ler* 
Just här snackas det med storebror, mycket intressant verkar det vara, pojksnack!



*gullunge*

image148

*hehe* Jag och en av alla raringar i vårat esse!



Mycket skum var betyget men rolighetsfaktorn samt bara det att det är en ölhjälm övervägde det faktumet! *haha*





Mina vackra systrar! =D



Roligt med ankan! =D

image153

Glad kille! =D

image154

En supertrevlig dag! =D 

Kommentarer
Postat av: Lina

Kul med lite bilder på kalaset.. så man fick se hur ni hade det :-)
Tänkte på katten din.. morrhåren börjar krokna.. haha
pösså kram

2008-05-29 @ 09:21:57
URL: http://endellina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0