En ljuvlig Norrtandag!

Klockan ringde klockan fem på morgonen efter en lång dag innan som slutade klockan ett i sängen efter en massa massa kopior..
Trött som få hasar man sig upp ur sängen och försöker få ordning på dagen och vad som ska göras, vad ska tas med, huah hinner jag? 
Hann gjorde jag och klockan 6.40 stod jag inne på Uppsala busstation i Fjalars gränd och väntade på bussen som skulle ta mig till himlariket ;) Det var kallt, det var en vacker sol på väg upp och det var oerhört lugnt på stan den här tiden på dygnet, ska nog hädanefter vara inne i stan vid den här tiden varje gång.. Inte för att jag kommer att få mycket gjort då men ändå..*haha*
Bussen kom och jag hittade ett säte där jag snabbt somnade in och vaknar med ett ryck nånstans på vägen, ingen aning om var eller nånting.. Konstaterar dock efter alla mina turer längs denna väg att jag det var lugnt.. =) Mumsar i mig min frukost och väntar ivrigt på att få komma fram.. Och fram kom jag och möttes av min ängel!! Det har varit alltför lång tid emellan våra träffar denna gång..*inte bra* Härligt att vara här!
Hem till Bergsgatan bär det av härnäst och där möter jag min lille prins, och storprinsen naturligtvis..*haha*, min ljuvlige lille raring! Vad jag har saknat dig!! *håller om*
Efter det var min dag gjord, dock blev den bara bättre, en härlig sol som gassade, massa trevligt folk som man träffade och små söta raringar! Och så fick jag lite djurterapi med, tack Titti och Vilja och dom kommande små sex..*ler stort*
Inte ens eftermiddagsregnet kunde förstöra min dag, vandrade där med mina två favvisar i vackra blåa Intersportponchos! Mycket trevligt! =D *haha* 

På det stora hela så var det en underbar dag, en dag som jag kommer att leva länge på, en dag som gav mig en liten nytändning och jag hoppas att det snart kommer massa fler! =D Men tills dess har jag mitt minne i min bok, ler och får en tår i ögat varje gång jag kommer in i sovrummet och ser mitt nya, fina bokmärke! Löv you my angel! =D *smack*

Naturligtvis var kameran med, har ju ett två-årsalbum att påbörja! ;) *ler* Och härmed bjuder på den underbara dagen i ett antal bilder! Se och njut! =D



Dröjde inte många minutrar innan prinsen hittat min väska, hans egna favvo ;), röd och fin! Därefter skulle den inspekteras, nycklar, nötter, kläder, pennor och almanackan flög upp men favoriten var ju naturligtvis den musikspelande mobilen, som blinkade och lyste! =D



Får jag ha den här gudmor?

image107

Hej hej har min prins lärt sig säga då det ringer och det var en favoritsyssla då han fick en alldeles egen mobil igår ;) Och nådra danssteg slängde han in med då destionation unknown klingade vackert ur dom små högtalarna..*haha* Gullunge!
Gå kan han göra med..*puh* Nu är det full rulle på lillprinsen som inte är så liten längre! Tiden går så fort..
*saknar redan*



Sen var det dags att ta sig ner på staden så på med kläder, fixa packning, ner i vagnen, låsa in nycklarna *suckar*.. Och där fick jag en alldeles egen flaskvaktare! ;D



Tom efter att John blund varit på besök så höll han hårt i flaskan min! *nutt*



Vackert väder var det till en början och varmt! *härligt*

image111

Lilla söta Tekla stötte vi på på staden! =D



Brunbrända, snälla Kristin var lekfarbror, eller lektant kanske man säger..*hmm* 
Just här pratas det i telefonen.. Naturligtvis..*hihi* =P



Prinsen gillade sina nya shades som Kristin var snäll att låna ut och lilla Tekla ser lite avis ut =P



Så även hon fick prova dom! =) Rättvist ska det vara..*hihi* =D



Titti kom på besök med magen i vädret, dock syntes det inte att det låg sex små valpisar i den lilla lilla magen!


Med sig hade hon nytillskottet Vilja, hur söt som helst! Kan äta upp henne! *ler stort* 
Djurterapi är den bästa terapin! =DD



Min prins!



Jessica och supersöta Tilde kom förbi och gjorde oss sällskap! Hur gulliga som helst båda två! ;D

image119

Väl hemma igen var prinsen på gott humör trots den blöta promenaden hem! *smälter* 
Och hur söt är han inte i sina nya fina tänder! Vassa är dom också har jag konstaterat..*haha*



Busunge!

image121

Gott med russin och det är hysteriskt roligt då det kommer luft ur alla möjliga hål! *haha* Prutt prutt *asg*



Puss puss mamma!



Och rättvist som det ska vara så fick även gudmor en riktigt blöt puss med tunga och tänder och allt! Supermysigt! *haha* =P

image124

Tack vare den underbara uppfinningen samt sambon som lärde mig hur den fungerade så får man till en sån här underbar bild! =D
Den blinkande lampan var rolig tyckte prinsen =D *nuttipluttinutt*

image125

Får inte stå eller springa i soffan men om man gör det när mamma inte tittar så är det superskojigt! Fy på mig som inte sa åt honom..*hrmpf* Men han var ju så söt! 
Oj oj oj hur ska det här gå med såna ursäkter? *hmm*



Trött efter dagens bravader!

Även jag var rätt så slut på vägen hem, bussen gungade skönt in mig i en sömn som väcktes ett flertal gånger av telefonen samt att man frös..*hrm*
Men fram kom man och in i en varm bil klev man.. Sedan var det en slut kväll men det var det värt efter denna gulddag! =D

Kommentarer
Postat av: Lina

Guuu så fiiina bilder!!!
Det var en gulddag!!
pöss

2008-05-22 @ 21:09:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0