För långt..

Herregud vad långt håret har blivit!!! *puh* Det är för långt för att kunna rufsa, det är för kort för att göra nåt snyggt med ett hårband, det är för dåligt för att fixa med och det är så många olika nyanser på det så jag vet inte riktigt vad det ser ut som..*haha*
Är verkligen jätteglad för att det växer och står i och mår så mycket bättre men nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra med det.. Sovfrilla hade jag i morse med och blöta det är att slita på det så det blev massa hårnålar som kommer att hettas upp av solen och bränna sönder hårstråna..*haha*
Nej man ska nog inte klaga, mitt hår är mitt liv och även om jag vantrivs lite i min korta längd så är det på gång och det är ju faktiskt mitt fina hår som jag nu har ute i solen så mycket som möjligt, dels för att få min blonda fläck i bakhuvudet *haha* och sen för att se vad solen kan göra för spännande med min hårfärg samt kvalitén på det hela..*hihi*

Nu ska det beges till kusin vitamin för att glutta på nyfödda lilla *nåt tjejnamn*, har kameran med mig, nyladdad och klar så vi får se vad jag lyckas åstadkomma! ;D

Till slut slänger jag upp en bild på min knaskatt som kommer varje morgon för att säga god morgon och kommer varje kväll för att säga god natt och som nu njuter av att vara ute på balkongen och vila sig! Och sen också för att visa Lina exakt hur korviga hennes morrhår är..*haha*

image161

Kommentarer
Postat av: Lina

Åhh va fint med solrosor!!
Jag har tjatat i flera månader att få köpa sånna:-)
men det behövs ju en säck jord oxå.. tungt att ta med på vagnen. så jag får ta bilen och shoppa lite :-)

2008-05-29 @ 15:05:46
URL: http://endellina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0