Förvirrande och oroligt..

Förstår inte riktigt hur min kropp fungerar och det både gör mig frustrerad och rädd..

Ryggen testar mig ut till yttersta gränserna för vad en människa ska tåla.. Tänk om man bara fick uppleva en minut utan smärta, att man slipper vakna av att man tror att alla ben i kroppen har gått av.. Att man bara ska få njuta av omvärlden för en liten liten stund..
Förhoppningsvis så kommer smärtrehab i höst att ge mig mer än nog av information som jag behöver för att klara av framtiden och ryggen och allt vad det nu innebär..*nickar*

Har ju också nu slutat med 2 av 3 tabletter! *wiee* Och det känns helt jädrans underbart! Är uppe längre än Bä-Bä om kvällarna och är pigg om mornarna, slipper tänka på att komma ihåg att ta tabletter.. Ja, finns det något negativt med det överhuvudtaget? Icke! =D

Så egentligen så borde ju läget hos mig vara okej, men icke sa lilla nicke.. Tyvärr.. =( Vet inte riktigt vad som är tokigt just nu men gamla tankar vaknar till liv vad gäller både kropp och själ och jag vill INTE fall tillbaka i det svarta hålet igen! Vill inte börja knapra tabletter igen! Vill inte vill inte vill inte!
Förstår inte riktigt varför man inte bara kan få må bra, varför kan man bara inte få njuta över hur underbart livet är egentligen? *suckar*
Är kanske det att jag bara går hemma och nu när energin och glädjen börjar komma tillbaka så känns det så oerhört trist att bara traska hemma.. Kan va, hoppas att det är så iaf.. =P
Eller så är jag inte så bra som jag anser att jag är, jag är inte så frisk och kr som jag tycker att jag borde vara..*huah* Hemska tanke!
Och trött är jag, trött till förbannelse.. Har svårt att sova på nätterna, svårt att somna, inte så att det tar flera timmar, är nog normalt, men jag är ju van att somna innan jag lagt mig ner, nu tar det typ fem minuter..*haha* Kanske inget att klaga över men det är annorlunda, det är en ny grej som har kommit upp som jag inte riktigt vet hur jag ska hantera..*hmm*

Men det kanske är dumt att älta massa oro, jag menar jag mår bättre än bra just nu, bättre än vad jag har mått på väldigt väldigt länge! Får ta en dag i taget, så kommer ALLT att ordna sig! *intalar sig själv*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0