Lite lugnare igen..

Efter en riktigt riktigt varm dusch och massa massa vatten så känns det nu lite bättre..
Mor min har hunnit komma förbi med under denna tid och det resulterade i mycket mer prat och det är bara en enda röra just nu.. Helt galet vad mycket missförstånd det är på vägen, helt galet vad det kan gå fel ibland..*suckar*

Nu sitter jag bara och väntar på att min Bä-Bä ska komma hem, är tokigt trött men ändå så är det ett föreningsmöte ikväll..*urk* Men det är väl nyttigt att gå och visa upp sig och stå för att trappstäda själva..*haha*

Fick förresten en H&M-katalog idag och jag tittade igenom den, hittade massor som alltid men för varje grej så gick jag igenom min garderob i tanken och kom på att det mesta i katalogen finns ju redan i min garderob så varför ska jag spendera massa pengar för att köpa sånt jag redan har..*hmm* Ingen idé ju, bara onödigt slösande! Tycker att jag var väldigt duktig då jag kom fram till detta helt själv bara sådär..*klappar sig själv på huvudet* Dock får vi hoppas att det inte bara är en fas jag är i, att jag kan stå emot nästa gång jag går in på Gina med..*huah* Hemska materialistiska värld! *hrmpf*
Trots denna måste-spendera-värld vi lever i så upptäckte jag idag en tröja som jag har spenderat pengar på och som jag ännu inte använt.. Så på några dagar har jag nu fått en helt ny garderob! Först häromdagen då jag fick Pontus gamla jeans och ni som känner mig vet hur mycket jag gillar the-baggy-style!!! =DD *lövely* tänkte jag! Och nu har jag hittat en ny tröja som sitter löst och ledigt och som är en sån där snygg blå som man bara stendiggar, lite längre, snygg urringning..*njuter* 
Är som mamma sa idag, du ser ut att må bra.. Jo mamma, jag mår bra, jag har inte min groteska bula på magen längre, nu är det en liten kula som bara finns där varje gång jag har ätit..*haha* Jag har ett hår som mår någorlunda bra och som bara att må bättre, hatar det dock, men vatte heck! Inget att göra nåt åt, har ju mina fina hårband som jag har investerat i! (Alltid en ursäkt till att spendera..*suckar*).. Jag har min underbara familj och mina ännu finare vänner som finns runtomkring mig, och bäst av allt jag har mitt sunshine!!! *vill ha hem nuuuu*

Kommentarer
Postat av: Lina

Oj oj oj... att du inte lär dig!
No NEW Shoes!! Bara gamla ingådda! Då slipper man skavsår.. hihi

Skön med lite bränna! Jag har inte tid med sånt. Jagar mest hela dagarna... *pust*

Tänk en bok i solen.. skulle vara mycket värt! Så njuuuuuuut!

pöss pöss

2008-05-06 @ 23:18:55
URL: http://endellina.blogg.se
Postat av: Lina

NAJ NAJ!'Jag lånade pappas lilla kamera. HElt OK faktiskt.
Önskar man hade en liten oxå.. som man bara kan ta med lite lätt i väskan.
ska önska mig en sån av tomten.. haha

puss puss

2008-05-12 @ 09:23:58
URL: http://endellina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0