Neo balooba!

Var över till kära syster yster igår och lekta lite med alla raringar som fanns att få tag på där..*haha* Och naturligtvis hade jag släpat kameran..*puh* Skavsåren var stooora köttsår på hälarna och tungt var det och bökigt, men den var där och jag slapp gå hem med det! Tackar Foffest för en exemplarisk tur på två hjul! =D *vill upp på min lilla moppe loppa* =P
Iaf så tänkte jag bjuda på lite bilder från gårdagskvällen som blev till! Blev mycket på lille Neo balooba men titta på bilderna så kommer ni också att förstå varför man inte kan sluta att trycka på avtryckaren! =D

image167

Jag är bedårande, så det så!



Mycket fascinerande bitring i fina färger!



Brorsan är rolig att leka med, iaf hans näsa! *haha* Och håret är ju också väldigt roligt att dra i.. =)



Hej hej! =D




Älskade barnfötter! 



Oj vad han skrattade igår kväll! =D Sååå himla underbart att höra ett äkta, högt barnskratt..*njuter*



Storasyster är lika rolig som storebror! =) 

image175

Mamma *hjärta* son! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0