Ordförrådet byggs upp..

Har nu under x lång tid gått runt med ett minimalt ordförråd, mycket typ, liksom, ba.. Kommer ihåg en gång då ängeln min påpekade det att jag hade sagt liksom hur många gånger som helst i en mening..*haha* Herregud jag kan inte ha låtit allmänbildad! *hahahahaha* 
Nu är det ju inte så att dom orden är borta men det känns verkligen som om huvudet börjar vakna till liv igen, mitt tidigare ordförråd börjar vakna till liv, jag börjar vakna till liv.. Vardagen kommer mer och mer, greppet om dagen börjar åter igen få tillbaka sin forna styrka.. Och det känns helt underbart!!!! =DD Och idag sänkte vi lite till, ytterligare ett steg mot klarheten och den underbara känslan det innebär! *njuter*
Så snart kommer jag förhoppningsvis att vara min pratglada jag men utan mina irriterande utfyllnadsord liksom, dåra, typ ba! *hahahaha* ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0