Uppbränd och glad..

I´m back on track!

Var ute och knatade idag, ryggen knakade på som förr och tempot det var som det var förut, min timmes promenad =D Lyckades dock gå fem minuter snabbare än vanligt, jädrans bra tecken anser jag! *hehe*

Sen på det så spenderade man en eftermiddag ute i solen på balkongen och nu sitter man uppbränd, svidande, osandes av svett och bränt kött, men oerhört glad! Dels för att snart står sunshine innanför dörren efter hans första dag på det nya jobbet! =D Så duktig min Bä-Bä! Men också för att allt känns så bra just nu! 
Vet inte riktigt vad som har hänt, har fortfarande ont i huvudet, är fortfarande aningens snurrig och ryggen är bara kalabalik.. =P Men ändå så känns det som om vardagen börjar klarna igen, alla bitar börjar falla på plats av dom bitar som har rivits upp dom senaste veckorna.. The food går bra det med, är nog klar för att ta mig upp ett steg till på min lilla trappa som jag har knatat på ett tag nu..*ler stolt och stort*

Dimman håller på att lätta, både vad gäller livet i sig men också det nerdrogade tillstånd som man har befunnit sig i alltför länge börjar klarna och jag ser framemot morgondagen och allt vad den kan erbjuda mig! Och än en gång har jag tillbaka mitt full i fan jag och genom det så tar jag för mig av varje minut som kommer! ;P

Pirret i magen växer för varje dag, snart min underbara så börjar vår smekmånad och jag ser framemot varje minut som jag kommer att få tillbringa med dig! Varje dag är en gåva och jag är lyckligt lottad som har dig min klippa, mitt solsken, min Bä-Bä!

Jag tom löste ett helt korsord idag och DET är ett riktigt bra tecken då det påvisar det faktum att det som en gång fanns innanför pannbenet börjar vakna till liv igen! *haha*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0