Faller för grupptrycket..

GI-dag 2, är helt yr, matt och bara allmänt slut.. Idag har jag knappt fått ner en bit mat, tex till lunch blev det en banan, mina squashplättar med lax ville verkligen inte komma ner idag.. =/ Usch har varit riktigt jobbigt och trots att det blev dåligt med mat så är jag inte ett dugg hungrig bara matt som jag märkte på träningspasset.. =( Jag får hoppas att morgondagen blir bättre..*håller tummarna*

Och nu till rubriken.. Är ju tvungen att lägga upp samma frågor som andra har gjort dels för skojs skull men också för att förhoppningsvis få se vilka det är som gluttar in på bloggen lite då och då! ;D

1. Vad heter du?
2. Gillar du mig?
3. Träffas vi ofta?
4. Träffas vi så ofta som vi borde?
5. Skulle du kunna hångla med mig?
6. Är jag snygg?
7. Vilken stad bor jag i?
8. Skulle du kunna sova vid min sida i 3 nätter?
9. Hur skulle du beskriva mig med 3 ord?
10. Hur träffades vi?

Inte så många frågor är det så det tar inte huuur lång tid som helst, så nu uppmanar jag till alla som är inne och tittar att svara på dessa genom att kopiera dom och svara på dom i kommentar-läget!!! *hoho*

Kommentarer
Postat av: Hanna Eriksson

1. Vad heter du? Hanna

2. Gillar du mig? Japp

3. Träffas vi ofta? Nope

4. Träffas vi så ofta som vi borde? Nope

5. Skulle du kunna hångla med mig? Nope igen

6. Är jag snygg? Ja, du e ju tjej som mig

7. Vilken stad bor jag i? Uppsala

8. Skulle du kunna sova vid min sida i 3 nätter? Ja, men våga dig inte på min kudde

9. Hur skulle du beskriva mig med 3 ord? Rolig, omtänksam och glad

10. Hur träffades vi? på UNT



2008-11-18 @ 22:02:26
Postat av: Lina

1. Vad heter du? Linaaa

2. Gillar du mig? Jaooo

3. Träffas vi ofta? Nee

4. Träffas vi så ofta som vi borde? verkligen inte

5. Skulle du kunna hångla med mig? vill jag minnas att vi redan gjort.. haha

6. Är jag snygg? ooooom?! :-)

7. Vilken stad bor jag i? Pang-pangtorp (skyttorp)

8. Skulle du kunna sova vid min sida i 3 nätter? det har vi gjort mååånga gånger, till och med på kenyas savanner

9. Hur skulle du beskriva mig med 3 ord? kul, skoj och bra

10. Hur träffades vi? i klassrummet på högstadiet

2008-11-19 @ 18:58:36
URL: http://endellina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0