Friskis och svettis!

That´s my kind of shit! Men jag orkar lite nu i efterhand att jag inte tog ett gymkort med..*hmm* Jag menar även om jag inte pallar maskinerna och inte har självdiciplinen så kunde jag ju har traskat på ett band eller nåt för jädrar va lite pass det är nuförtiden..*suckar*
Men som tur är har man sina favvopass.. På tisdagar blir det två pass, ett core-pass som bara bygger på mina hemmaövningar, tränar bara mage och rygg, den sk korsetten.. Får upp stabilitet, balans och ser till att hålningen är som den ska.. Ett nyttigt pass dock inte uttröttande, blir knappt svettig.. Så därför stannar jag kvar i hallen efter och är med på Jennys underbara styrkemedelpass!!! Löv it!!! =D
Har konstaterat efter min månad på friskis att man har hittat sina favoriter, har inte hunnit pröva många pass eller tränare men en hel del har man hunnit med.. Har iaf konstaterat att pulsjympa är lite för tidigt för min kondis..*stånk* =P *haha* Och medel är för studsigt för min rygg =/ Så det blir styrkemedel och core för min del, ska nog testa ki-passen med med både yoga och balans!
Målet är fler pass än dom två som blir av nu, hoppas kunna klara tre iaf samt att styrkemedel 75 min ska vara skönt och inte bara pain som jag är rädd för att det är just nu.. =/
Har dock upptäckt lite roliga grejer som riktigt muskulösa lår och muskler på bröstryggen vilket är väldigt roligt och positivt, så även om bullmagen envisas att vara kvar och dom andra två..*hrmpf* så verkar det hända nåt! =D Och det gör att man vill fortsätta, även om lyckan över att göra lite nytta, köra slut på sig själv och bara ha kul är nog!
Jag är den som under hela passet, oavsett hur mycket svetten rinner och musklerna värker, så har jag ett stoooort leende på läpparna!!! =DDD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0