Funderar...*hmm*

Vad ska man bli? Vad ka man pyssla med sen då det är dags att börja jobba "på riktigt"? Funderar och funderar..

- Åklagare, var min förra dröm, eller ja min dröm sen barnsben.. Hann börja med en kurs tom.. Men nu, nu är det lika avlägset som det mer avlägna i världen typ..*hmm*
- Krimonolog, en ny dröm.. Dock krävs polisutbildningen så då var det kört..*hrm*
- Heminrednigsarkitekt, dyrt och överskott
- Liksamlare, bra betalt, skulle klara det psykiskt, men det finns ingen som vet vilka som gör det eller hur man kommer dit..?????
- Undersköterska/sjuksköterska, överskott, dåligt betalt, tugnt och stressigt, dock väldigt mycket kontakt med människor..*me like* =D
- Fotograf, min lilla underbara hobby som tar upp mycket ledig tid, dock mindre på senare tid då men men =/ *skärpning*, men vill man jobba med sin hobby? Delade meningar från andra..*hmm* Funderar iaf på att starta en hemsida, har lite kontakter..*höhö* Så får vi väl se.. ;D Meddelar då jag har fått upp den om det nu kommer nån.. ;P

Bjuder så länge på lite alster från en nära förestående tid! =D



Hade en bra tnke bakom men det blev inte riktigt som jag tänkt det.. Ville få med vattendropparna samt kontrasten med mina naglar och så nåt häftigt ljus på det..*hrm* Inte riktigt som jag tänkt blev det..*host host*



Skokloster slott, en liten avstickare på väg hem till Bållan.. =) Vi har det mysigt vi, jag och mitt gos!!! =D *smack*
Hösten är vacker den..*njuter*



Har fastnat i orkidéträsket och önkan att föreviga dom på bäst möjliga sätt, blev nog smittad efter en noggrann genomgång av ängeln sprittnya makroobjektiv..*avis* Var tvungen att leka lite med mitt då och lilla blixten!
Nattklubbsinställningar och lite rörelse skapade denna juka, sköna bild!



Är riktigt nöjd över denna bild, kontrasten mellan det vita och det svarta samt dom fina detaljerna i blommans utformning.. Dock ligger skärpan på fel tentakel..*hrm*
Lär mig nåt varje dag och utvecklas! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0