Hej mitt vinterland!

Nu är vintern här, äntligen!!!!!! Och den har verkligen brakat in med besked så det heter duga! *hahaha* Och jag njuter som ett litet barn på julafton, nog för att det var lite jobbigt att köra till Norrtan i helgen och även från då min bil också besätmde sig för att strejka..*huah* Men på det stora hela så är det ju underbart med all snö, allt detta vita kalla som förgyller den stundande julmånaden!!!! *längtar* Hoppas nu att det får vara kvar fram till jul!!! *håller tummarna hårt och gör snödansen*

Ja vad har du hänt sen sist..*hmm* På GI-fronten så har jag syndat två dagar..*usch på mig*
Dels pga en helt underbar middag på Texas longhorn med min underbara, guud så gott och mysigt det var!! Och teaterbesöket som väntade efteråt var det bästa av allt!!!! *älska*
Sen var det då dags för avfärd till Norrtan på lördagen och efter noga övervägande så orkade jag BARA släpa tre lådor..*hahhaa* Men sedan efter att ha synat innehållsförteckningen på äggnudlarna så insåg jag att det inte var nåt för mig, inte heller kryddblandningen (??!!) så då smällde jag i mig ginon med bara för sakens skull, men ändå så var allt värt det!!!! =D
Men på det stora hela så går det riktigt bra denna gång, riktigt bra! *glad*

Ja som ni kanske har förstått så har man varit på äventyr i helgen och det var superroligt! =D
Anlände vid lunch på lördagen efter att ha kört helt oplogade vägar med bara ett stpår där alla möttes och massor av läskiga sladdar...*huah* Tog dubbelt så lång tid att puttra fram i 40..*hrmpf*
Begrundade och beundrade då det vackra gröna kök som har tagit form hos lilprinsen..*ler* Var superfint!!! =D
Sedan kom det besök med riktigt fina julkulor importerade från Harrods! *avis*
Sedan en promenad ut i snön med pulka och vovve och kameran i högsta hugg! =D



Familjepromenad!



Konst..*hahaha*



Jul, jul, strålande jul! =D



Vovve gillar ängel och snö! =D



*löv this picture* Tråkigt med bruset men jag lövar den ändå.. =DDD

  

Tror nog att lillprinsen föredrar snowracern framför pulkan, vad tror ni? ;D *gullis*



Happy family!



Två blekisar! *hahahha*



Norrtan by night! *ler stort* =D *MYS*



Immig kamera och busig liten kille samt en ännu busigare gudmor! *haha*



Banan är livet! *hahaha* Gärna hela på en gång också! ;P

Planerna smiddes till dagen därpå och allt som skulle göras då!!! En hel fotomorgon bara ängeln och jag och den underbara knarrande snön i Norrtan!!! Var snabb i säng den kvällen, dock eter den urmumsiga middagen speciellt efterrätten *dregel* och ett parti gin rummy, eller rättare sagt ett halvt! Dock var det första gången för mig, var superkul ju!!! =D *hoho* Smidde lite planer med flickorna för kvällen med..*hoho* ;D

Dagen därpå väcktes jag vid halv åtta och även om inte solen ville bjuda på sig själv så var det mössa, vantar och andra varma kläder på och ut i snön som gällde!
Ska bjuda på ett liiitet smakprov av allt som blev gjort, knäppt och sagt! *hehe* =D



Det bestämdes bla att jag skulle stå modell, varför är hemligt! Den som väntar på nåt gott..*mohahaha*
Tycker att denna bild är supercharmig jag! *haha* Får man väl säga om sig själv? *hihi*



Hård sminkning var ordern.. ;D



Gillar denna med! =D *duktig fotograf*



Fin bakgrund, ute på kärleksudden! *ler* =D



Profil!



Sen var det min tur att ge tillbaka av samma mått! *mohahaha*
Sötis ängeln! =D



*busigt*



Denna är min favorit, då håret tar fart! =)
*sötnosen då*



Förutom egobilder på oss själva så knäppte vi lite på naturen med!
Här är vi i hamnen och försöker fånga kontrasten mellan den mörka himlen och den vita snön! =D



Istappar!!!



Var lite svårt att fånga dom blåsande vassen men efter mycket om och men fick man lite halvbra bilder på dom! =)

  

Gillar bär! =DDD Visst är det mysigt? ;D



Ett glas med dess berömda gino! =D Mycket snö var det! *idylliskt*



Efter en lång fototur var det dags för en snabbis till Åhléns som inte öppnade förrän en timme senare så då vart det ett stopp på ett fik för att värma oss lite och för att fortsätta fotandet ;)
Här är det dags att föreviga naglarna mina! =P



Myspys!



Naturligtvis går det ju inte att vara i Norrtan utan att terrorisera ankorna! *hahaha* Och inget undantag var det denna gång! =D
Fick ingen vidare bild på nån flygande anka, dock lyckades ängeln med en kanonbild! =D Men jag fick lite bilder på dom iaf! ;P

Allt som allt var det en underbar helg och jag längtar redan till nästa! ;D

Kommentarer
Postat av: Veronica

Är äntligen på G för att ge lite kommentarer till bilderna.

Jag tycker det är en fröjd att gå in här och titta på dina bilder dom är så vackra.

Gillar bilderna på dig(du har ju inte knäppt dessa men tycker dom är underbara och du passar som modell;)

Önskar jag hade mer tid att ta mig ut och fota jag med. Men men, med tre barn kan man inte hinna med allt.

Oj det blev ett långt inlägg men det får du ta.

Hoppas vi ses snart

Kram från kusinvitamin

2008-11-27 @ 17:30:48
Postat av: Anonym

2008-11-27 @ 17:32:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0