Honey I´m home!

Shit vilken torka man har haft på ett tag nu.. Man har bara kämpat på med vardagen som den är och det är inte lätt alla gånger.. =/
Nu har jag iaf kommit igång med min arbetsträning på UNT och det är precis som jag kommer ihåg det fast ännu bättre: huuuur underbart som helst! =DD Är sååå jädrans roligt och om det inte var för en själv och alla andra som är runtomkring så hade jag jobbat både heltid men också bott där..*hahhaaa* 
Mycket nytt är det och en hel del gammalt som måste ruskas till liv men det vaknar mer och mer och roligare blir det!
Och det roligaste av allt är att ryggen verkar klara det riktigt bra, man tänker på ställningar, man varierar, man andas, tar det lugnt, gör allt i sin egen takt och har bara roligt, så det känns bra!
Sen är det alltid roligt då gamla chefen, nya chefen och ens arbetskamrater berömmer ens arbete och sättet man jobbar på.. Idag kom det nästan en tår i det pionröda ansiktet då jag fick höra att jag var sååå himla duktig och det var såå himla toppen och kul att jag var där!!! =D
Är såå himla skönt att ha nånstans att ta vägen om dagarna, komma upp på morgonarna, träffa folk, möta kunder, ahhh det är ljuvligt! Även om det inte ger betalt och än så länge "bara" är 25% (tre timmar, tre dagar i veckan) så är det helt underbart och jag som var rädd för hur jag nånsin skulle klara en heltidstjänst, ser framemot det massor massor massor!!! =D

Kommentarer
Postat av: Lina

Mmm galet att du är, där du är. För ett år sedan kunde du inte tro för fem öre att du kunde klara av detta.

MEN TITTA!!! ( som elliott skulle säga)

2008-11-06 @ 15:15:00
URL: http://endellina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0