Nåt är tokigt..

..*hmm* Vet dock inte riktigt vad..
Fryser så jag skakar, är så trött så att jag kan somna närsomhelst, har inte avsevärt ont nånstans förutom i huvud och lite i hals, men det har jag haft i nån dag nu.. Om det är en förkylning eller liknande så är det ju bara taskigt att inte bara bryta ut, är det så svårt!?!?
Annars så är jag mest illamående och när jag äter så vet jag inte om jag är vrålhungrig eller om jag är mätt.. När man inte har ätit på ett bra tag så kan man ju bli så hungrig att man blir alldeles yr och illamående.. Men jag äter ju! Äter innan jag knappt hunnit smälta måltiden innan..*haha*
Har ingen aning om vad det är men det gör mig alldeles hängig och lättretlig rent allmänt och det stör mig!! Stör nog andra med men allra mest mig! *hrmpf* *morr*
Hoppas att det bryter ut nåt snarast om det är nåt sånt annars så tycker jag att det är dags för detta tillstånd att lämna mig! *iväg*

Annars så upptäckte jag igår då jag tjuvvägde mig efter mat och massa kläder på mig att jag gått ner ett halvt kilo!! *wiee* Är ju också en hel vecka kvar innan det är dags för den RIKTIGA vägningen! =D
Väcker en del tankar men mest av allt så njuter jag av den goda maten, alla nötter och all frukt, allt mumsigt vatten och framförallt den minskade sötsakslusten och småätaandet!
Mår riktigt bra faktiskt på det stora hela, synd bara att allmäntillståndet inte vill tillåta mig det..*grrr*

Kommentarer
Postat av: Lina

ÅÅÅÅ e så avis att du blivit av med ditt sockersug!!

2008-11-27 @ 11:24:33
URL: http://endellina.blogg.se/
Postat av: Lina

Nått har varit tokigt länge nu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ?

2008-12-12 @ 23:33:44
URL: http://endellina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0