Party i STOOOORA staden!

Japps då var den stora inflyttnings/farsdag/födelsedagsfesten över hemma hos mammi och pappi i deras nya plejs! Var ju ett tag sen som alla inblandade vet men *host host* den som väntar på nåt gott..*hahahaha*
Och som vanligt var det iaf god mat, massa prat och stoj, mycket dricka *hihi* och så mycket skratt så att vi alla är nog odödliga idag! *hahahaha* =D
Kameran var med och jag lyckades föreviga en hel del grejer från den roliga kvällen! =D Tom jag kom med på en massa bilder som ni kommer att få se..*hehe* ;P



Mor och son.. Så fina så!!!



*glad kille*



Strike a pose fnisslisa! *hahaha* ;P



Happy family!!! =D Ny friserade och allt.. =D



Inga gaddar än som ni ser, bara massa bullar..*stackarn*



*öhh*



*mmm gooooott*



Fördrinken var populär även bland dom minsta! *haha*



*hahaha* =D
En är för kort, en vill inte vara med och en en är bara galen! *hahaha*



*dregel*



*ännu mera dregel*



Ämeni!



Nu blev det väl lite fel..*hmm* =P



Gottcha!



Spegel spegel.. =)



Ingen kommentar..*hahaha*



Ute på upptäcksfärd.. =)



Och så jag då och mina tankar och idéer som ska provas..*haha*

     

Minernas afton! *haha*



Fina farmor!



Glada killar!



Bästa bilden ever! *löv it*



Jag och några av mina raringar! *stolt till en tår eller två*



Wii för hela slanten, guitarhero, mariokart och massa annat skoj! =)



Syster yster! =)



Foffest! *hehe*



Kaka kaka kaka KAKA!!!!!!! *happy people*



Ja se pojkar..*haha*



Bästa presenten ever!!! *vill ha* ;D



Pappa med sina aparmar..*haha*



*kärlek*



Tripp trapp trull systrar med ett bihang! *haha*



*haha* Jag har lärt henne allt jag kan!



*öhh* För mycket måntro?



*Eva strikes again*



Finn fem fel.. =P



Superman! =)

Superkväll, tack snälla mor och far för en underbart rolig kväll!!!! =D

Kommentarer
Postat av: Lina

Ni e la knasiga!! :-)

Jag la märke till att vissa apelsiner har blivit melooooner :-P

haha

puss

2008-11-17 @ 13:00:38
URL: http://endellina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0