Suuugen!

Nu sitter man här, kl är 20 och jag klättrar på väggarna pga ett sug som är helt galet! Skulle lätt i vilken sekund som helst börja svettas och skaka.. Vill så gärna ha nåt att tugga på, nåt sött.. Ett äpple funkar inte, ingen morot, inga nötter, ingen smoothie, teét dämpade inget, allt vatten gör ingen nytta alls.. Nej tankarna vandrar till godis, glass, kakor, bullar, burken med jordnötssmör, chokladsåsen i kylen..*dregel* Kom på att jag i en evighetstid har haft en mörk, mörk chokladkaka i kylen men nu är den puts väck.. Är så typiskt, när man verkligen tänker att nu ska jag hålla mig borta från sötsakerna och därför ta en ruta mörk choklad för att dämpa skiten då har jag precis gjort mig av med chokladkräket!!! *morr*
Nej jag ska vara stark, får fortsätta pimpla vatten, kanske trycka i mig ett äpple eller två eller så bara hålla mig sysselsatt som att sitta här och dona.. Snart är det ju sängdags..*måste hålla ut*
Vi pratade iaf idag om att kanske börja med GI igen, dock kanske inte hårdköra eftersom pengarna inte riktigt räcker till den maten, men så gott det går.. Kanske inte kan ha en massa massa färskt hemma och kanske får sålla lite bland recepten men båda två känner att situationen är lite ohållbar.. Är liksom inge kul då man går och tränar två gånger i veckan och varje dag gör sina hemövningar samt försöker komma ut lite varje dag i form av promenader och det inte händer ett jota.. Vill ju bara ha bort bullmagen och dom andra två som hindrar mig från att stänga skjortor och ha fina klänningar och tunikor..*morr* Skulle också va trevligt att inte varje morgon gå och duscha, dra på sig byxorna och efter 10 min vara svettig igen och ändå bara ha fått upp dom halvvägs..*suckar*
Lägger här upp två bilder från i somras på lilla mig och min fina bullmage som många har förväxlat med en bulle-ugnen-mage..*hmm* =P

     

*haha* Bort ska den!!!!!! *puts väck*

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag tycker du e jätte fin :-)

Du och jag borde hjälpa varandra i det här att inte äta sött! Jag e så dålig på att säga åt mig själv .-(

2008-11-10 @ 08:31:54
URL: http://endellina.blogg.se/
Postat av: faster och farbror

Hej eva-lena.

Va glad jag blev när du hittat tillbaka.

Stå på dig bara så kanske vi kan göra sällskap på "mopparna" i sommar igen

Kramar.

2009-01-12 @ 16:36:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0