I´m all alone!

There´s no one here beside me, my troubles have all gone... =P

Yep så är läget för kvällen, gräsänkling, solo, ensam, youname it, I am it! ;D Sambon är på grabbkväll med allt vad det innebär, datorer, spel, snack, massa fett och socker och lots of koffein antar jag!!! *haha* Hoppas ni har det roligt Bä-Bä!
Själv ligger man i soffan med tända ljus och tittar på alla möjliga program:
- Reprisen av ensam mamma söker som jag missade i söndags.. Oh vad svårt det är! Många favvisar ;P
- Komedier av alla dess slag..*asg* =D
- Sångprogram som dobbidoo, sing a long, singing bee men framförallt IDOL!!!!!!!!!!!!! Gud så spännande det är, tyvärr kommer nog min 100 kr-satsning braka rejält..*skakar på huvudet* Inte bra..*suckar* =/
- Nu har släkten är värre börjat så jag ska väl strötitta lite på det fram till resultatet av idol, dock blir det nog i sängen för ögonlocken börjar bli lite tunga..*gäspar stort*
Är skönt att få vara lite själv ibland, bara få göra det man själv vill, ha lite egentid och sätta sig själv allra främst utan skuldkänslor eller krockande viljor om vad som ska göras.. Men nog saknar jag min björn alltid!!!! =D 

Och appropå björn, idag är det 8 månader sen han klampade in i mitt liv!!!!! Grattis min underbara!!! Har varit mycket händelserika månader men jag har njutit av varje sekund, du är verkligen mitt sunshine här i livet!!! Är så galet glad att jag har dig och nu när bitarna börjar falla på plats så är jag som kär på nytt!!!! Älskar dig min underbara!!! *smack*

Annars då.. Jo annars rullar det på, förkylningssymptom har lämnat kroppen för ångest av alla dess slag, främst min stooora ångestfiende!!! *morr* Men jag kämpar på, har gått tillbaka massor av steg och börjat om i hopp om att få ordning på mig själv..*nickar bestämt*
Sedan är ryggen lite mer bråkig än vanlig med mig men det är något jag definitivt kan ta för igår var jag ute med PÄRLAN!!!!!!!!!!!!! =DDDDDDDD *wiiiiieeeeeeeeeeeee* Hur lycklig kan man bli? Och hur lite kan man fatta att det verkligen har hänt, på samma gång?? *haha* =P Men sant är det, efter 10 minuter sittandes på min lilla brum-fia vågade jag äntligen glida iväg och bara efter en meter så insåg jag att det inte skulle bli nåt problem med att den stått så länge eller att det är ett nytt ställ, nya skor, var ett tag sen, rädslan av att åka igen, kylan, hösten, nej nej nej!!!! Det satt i ryggmärgen alltsammans och det var helt underbart!!!!!!!! =DDD Och nu vill man aldrig kliva ur stället eller lämna pärlan ensam.. (Nog för att hon står i tryggt förvar me täcke på och stället hänger snyggt och prydligt på en galge just nu men ändå... =P)

Så livet känns faktiskt riktigt riktigt bra!!!! ;D Hoppas alla ni har en lika underbar fredag som jag! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0